Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10513
Title: | Взаємозв’язок типу акцентуації характеру та професійного вигорання у вихователів |
Authors: | Ватутіна, Катерина Дмитрівна |
Keywords: | вихователь педагог виховання акцентуація гіпертимність демонстративність педантичність застрягання тривожність екзальтованість educator teacher education accentuation hypertimism demonstrativeness pedanticity stuck anxiety exaltation |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту, 6 таблиць, 2 рисунка, 2 додатки. Перелік посилань включає 55 джерел. Об’єкт дослідження: синдром професійного вигорання. Актуальною проблемою на сьогоднішній день є розповсюдження серед працівників освіти синдрому «професійного вигорання» або «емоційного вигорання»(СЕВ). Саме наявність акцентуацій характеру у людини виявилася для нас вагомим фактором, що може спричинити СЕВ.Цей аспект у наш час ще недостатньо досліджений. На нашу думку, дуже важливо знайти шляхи вирішення цієї проблеми та знайти шляхи подолання СЕВ, що може виникнути в цій ситуації. Вирішення цієї проблеми дозволить не тільки поліпшити стан людини, але й допоможе підвищити ефективність її роботи у організації.. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній предметом дослідження є залежність професійного вигорання вихователя від прояву акцентуацій рис його характеру в процесі виконання професійної діяльності. EN : The work is presented on 88 pages of printed text, 6 tables, 2 figures, 2 appendices. The list of references includes 55 sources. The object of the study: the syndrome of professional burnout. An actual problem today is the spread of "professional burnout" or "emotional burnout" syndrome among education workers. The presence of character accentuations in a person turned out to be a significant factor that can cause SEV. This aspect has not yet been sufficiently investigated in our time. In our opinion, it is very important to find ways to solve this problem and to find ways to overcome the SEV that may arise in this situation. Solving this problem will allow not only to improve the condition of a person, but also help to increase the efficiency of his work in the organization. The scientific novelty of the work is that in it the subject of research is the dependence of the educator's professional burnout on the manifestation of accentuation of his character traits in the process of performing professional activities. |
Description: | Ватутіна К. Д. Взаємозв’язок типу акцентуації характеру та професійного вигорання у вихователів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 88 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10513 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ватутіна К.Д..pdf | Магістерська робота | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.