Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10519
Title: Арт-терапія як засіб формування психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку
Authors: Гринченко, Олена Андріївна
Keywords: арт – терапія
психотерапія
психокорекція
психологічна стійкість
самовираження
самовдосконалення
казкотерапія
музикотерапія
art – therapy,
psychotherapy
psychocorrection
psychological resilience
self-expression
self-improvement
fairy tale therapy
music therapy
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 27 джерел. Об’єкт дослідження: психологічна стійкість у дітей молодшого шкільного віку. Розвиток психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку є актуальним питанням на постійній основі, а особливо зараз, коли життя без стресу є неможливим. Страх, тривожність, сум, розчарування, нервові розлади, інформаційне перенавантаження, що викликає негативні та позитивні емоції, розлади психіки та поведінки у дітей призводить до проблем у психологічному здоров’ї особистості. Саме тому потрібно займатися розвитком внутрішньої стійкості починаючи з дитинства, яка забезпечить продуктивне функціонування та адаптацію особистості до різних життєвих обставин, і це стане фундаментом успіху в майбутньому. Наукова новизна полягає в тому, що в кваліфікаційній роботі описано узагальнений досвід дослідження арт – терапії та використання сучасних арт – терапевтичних технік. Розкрито уявлення про арт – терапію, як однієї із сфер «точки зростання особистості» та є психотерапевтичним засобом у розвитку психологічної стійкості, що вимагає нової думки про психологію і психотерапію.
EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 27 sources. The object of the study: psychological stability in children of primary school age. The development of psychological stability in children of primary school age is a relevant issue on a permanent basis, and especially now, when life without stress is impossible. Fear, anxiety, sadness, disappointment, nervous disorders, information overload that causes negative and positive emotions, mental and behavioral disorders in children lead to problems in the psychological health of the individual. That is why it is necessary to engage in the development of internal stability starting from childhood, which will ensure productive functioning and adaptation of the individual to various life circumstances, and this will become the foundation of success in the future. The scientific novelty is that the qualification paper describes the generalized experience of art therapy research and the use of modern art therapy techniques. The idea of art therapy as one of the spheres of the "point of personality growth" and as a psychotherapeutic tool in the development of psychological stability is revealed, which requires a new way of thinking about psychology and psychotherapy.
Description: Гринченко О. А. Арт-терапія як засіб формування психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10519
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гринченко О.А..pdfМагістерська робота642.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.