Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10520
Title: Розвиток креативності підлітків в умовах рекреації
Authors: Гура, Анастасія Іванівна
Keywords: креативність
творчий потенціал
рекреаційне середовище
рекреативна діяльність
підлітковий вік
creativity
creative potential
recreation environment
recreation activity
adolescent age
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, 4 рисунка, 4 таблиць. Перелік посилань включає 56 джерел. Об’єкт дослідження: креативність підлітків. Динамічні процеси, які відбуваються в економічному і політичному житті суспільства, актуалізують потребу в новому типі особистості, здатної самостійно приймати рішення, усвідомлено здійснювати свій вибір, гнучко реагувати на зміни обставин, швидко адаптуватися до мінливих умов, долати стереотипи, виробляти нові, часто несподівані ідеї, оригінальні підходи до вирішення проблем і нестандартні способи їх втілення. Зростає значущість психолого-педагогічних досліджень, спрямованих на вивчення сутності креативності та творчого потенціалу особистості, визначення можливостей і педагогічних умов його розвитку. За цих умов одним з головних завдань стає виховання людини, здатної акумулювати і творчо переосмислювати набутий досвід, досягнення людства в науці, культурі, мистецтві. Наукова новизна дослідження полягають у тому, що: - обґрунтовано та досліджено специфіку розвитку креативності школярів підліткового віку в умовах рекреації; - розширено, уточнено та доповнено вивчення наступних особистісних утворень: креативність, творче мислення, обдарованість, творчість, творчий потенціал, творчі здібності; - набуло подальшого розвитку вивчення феномену креативності, знання про особливості розвитку креативності особистості в підлітковому віці та в умовах рекреаційного середовища.
EN : The work is presented on 68 pages of printed text, 4 figures, 4 tables. The list of references includes 56 sources. Object of research: creativity of teenagers. The dynamic processes that take place in the economic and political life of society actualize the need for a new type of personality, capable of making decisions independently, making conscious choices, flexibly responding to changes in circumstances, quickly adapting to changing conditions, overcoming stereotypes, producing new, often unexpected ideas , original approaches to solving problems and non-standard methods of their implementation. The importance of psychological and pedagogical research aimed at studying the essence of creativity and the creative potential of an individual, determining the possibilities and pedagogical conditions of its development is growing. Under these conditions, one of the main tasks becomes the education of a person capable of accumulating and creatively rethinking the acquired experience, the achievements of humanity in science, culture, and art. The scientific novelty of the research consists in the fact that: - the specifics of the development of creativity of adolescent schoolchildren in the conditions of recreation have been substantiated and investigated; - expanded, clarified and supplemented the study of the following personal formations: creativity, creative thinking, giftedness, creativity, creative potential, creative abilities; - further development of the study of the phenomenon of creativity, knowledge about the peculiarities of the development of personality creativity in adolescence and in the conditions of a recreational environment.
Description: Гура А. І. Розвиток креативності підлітків в умовах рекреації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10520
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гура А.І..pdfМагістерська робота1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.