Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10574
Title: Казкотерапія як метод корекції страхів у підлітків в умовах інтернату
Authors: Осьмякова, Юлія Володимирівна
Keywords: арт-терапія
інтернат
казкотерапія
психокорекція
підлітковий вік
страх
розвиток
fear
teenager
boarding school
diagnosis
experiment
psychocorrection
fairy tale therapy
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту, 2 таблиці, 18 рисунків. Перелік посилань включає 21 джерело. Об’єкт дослідження – страхи у підлітковому віці. В умовах глобалізації у суспільстві з'являється запит на креативну особистість, здатну на успішну самореалізацію в складних умовах, які постійно змінюються. Креативність передбачає наявність фантазії, інтуїції, передбачення, працелюбності, подолання стереотипів, інноваційне мислення та мінні створювати нову реальність. саме для розвитку цих якостей в Україні, з початку 90-х та по теперішній день створюються спеціалізовані школи-інтернати для обдарованих дітей. Ефективність навчання у спеціалізованих школах є очевидно. Але питання психічного здоров'я та особистісного розвитку учнів таких шкіл-інтернатів і до сьогодні є проблемними. Новизна полягає у розробці та впровадженні програми психокорекції страхів у підлітків методом казкотерапії в умовах спеціалізованої школи-інтернату для обдарованих дітей.
EN : The work is presented on 62 pages of printed text, 2 tables, 18 figures. The list of references includes 21 sources. The object of research is fears in adolescence. In the conditions of globalization, there is a demand in society for a creative personality capable of successful self-realization in complex, constantly changing conditions. Creativity implies the presence of imagination, intuition, foresight, diligence, overcoming stereotypes, innovative thinking and the ability to create a new reality. precisely for the development of these qualities in Ukraine, from the beginning of the 90s to the present day, specialized boarding schools for gifted children have been created. The effectiveness of training in specialized schools is obvious. But the issues of mental health and personal development of students of such boarding schools are problematic to this day. The novelty consists in the development and implementation of a program of psychocorrection of fears in teenagers by the method of fairy-tale therapy in the conditions of a specialized boarding school for gifted children.
Description: Осьмякова Ю. В. Казкотерапія як метод корекції страхів у підлітків в умовах інтернату : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10574
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Осьмякова Ю.В..pdfМагістерська робота1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.