Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10575
Title: Арт-терапія як метод психокорекції емоційних порушень у дошкільнят
Authors: Панченко, Ганна Юріївна
Keywords: арт-терапія
емоційні порушення
дошкільний вік
казкотерапія
психокорекція
тривожність
art therapy
emotional disorders
preschool age
story therapy
psychocorrection
anxiety
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 18 джерел. Об’єкт дослідження – емоційний стан як психічний процес. Сучасний освітній процес, вимагає від закладів дошкільної освіти нового підходу до своєї діяльності, новітніх форм, методів, технологій виховання,розвитку й навчання дітей дошкільного віку. Сьогодні зміст освіти ускладнюється, акцентується увага на розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей, корекції емоційно-вольової та рухової сфер, на зміну традиційним приходять інтерактивні методи навчання й виховання, що передбачають активізацію пізнавального розвитку дитиниемоційна сфера людини є складною регуляторною системою. Порушення в цій сфері перешкоджають вільній взаємодії особи з оточуєчим світом, призводять до відхилень в особовому розвитку. Най частіше коренем всіх переживань є дитинство людини тому насамперед доцільно приділяти увагу саме дитячому віку. Особливе місце має займати саме дитяча психологія для подальшого розвитку суспільства. Проблемами дитинства насам перед полягає в тому що більшість дітей переживають сімейні драми вони обдімяні батьківською увагою, є ще багато чинників які негативно впливають на розвиток дитини вцілому. Порушення є у вигляді не стабільного настрою як емоційного фону дитини також особливостей характеру, у вигляді деяких соціально неприйнятних станів: агресія, фобії страхи.. Правильна діагностика порушень, а також корекція мають значення для здоров'я дитини і його життя, і життя сім'ї і суспільства. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що арт-терапія, використана в педагогічному процесі є ефективним засобом подолання порушень емоційних станів дітей-дошкільнят.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 18 sources. The object of research is an emotional state as a mental process. The modern educational process requires from preschool education institutions a new approach to their activities, the latest forms, methods, technologies of education, development and training of preschool children. Today, the content of education is becoming more complicated, attention is focused on the development of children's creative and intellectual abilities, correction of emotional, volitional and motor spheres, the traditional ones are being replaced by interactive methods of teaching and upbringing, which involve the activation of the child's cognitive development, the emotional sphere of a person is a complex regulatory system. Violations in this area prevent the free interaction of a person with the surrounding world, lead to deviations in personal development. Most often, the root of all experiences is a person's childhood, so it is first of all advisable to pay attention to childhood. Children's psychology should occupy a special place for the further development of society. The problems of childhood before us is that most children experience family dramas, they are surrounded by parental attention, there are many other factors that negatively affect the development of the child as a whole. Violations are in the form of an unstable mood as the emotional background of the child, as well as character traits, in the form of some socially unacceptable states: aggression, phobias, fears... Correct diagnosis of violations, as well as correction, are important for the health of the child and his life, and the life of families and society. The scientific novelty of the study is that art therapy used in the pedagogical process is an effective means of overcoming emotional disorders of preschool children.
Description: Панченко Г. Ю. Арт-терапія як метод психокорекції емоційних порушень у дошкільнят : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10575
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панченко Г.Ю..pdfМагістерська робота659.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.