Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10585
Title: Особливості соціального мислення в процесі самовизначення підлітка
Authors: Стеніна, Юлія Вячеславівна
Keywords: підліток
самовизначення
соціальне мислення
саморозкриття
самореалізація
ідентичність
потреби
інтереси
поради
рvylicles
self-determination
self-thinking
self-discoveryticles
samorealvrealicles
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 5 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 32 джерела. Об’єкт дослідження – соціальне мислення в процесі самовизначення підлітка. Основними завданнями освіти в Україні є навчання та виховання відповідального громадянина та справжнього патріота України, формування соціально зрілої, працелюбної та творчої особистості, яка характеризується почуттям власної гідності, повагою до прав і свобод людини, свідомим ставленням до своїх обов'язків, гордістю за Батьківщину, здатністю до самоконтролю та самопереродження, рефлексії та активної участі в суспільному житті країни. У формуванні цих важливих характеристик, у розвитку соціальної компетентності особистості в сучасній демократичній державі важливе місце посідає соціальне середовище – все, що оточує дитину від народження до зрілості, починаючи від сім’ї і закінчуючи суспільним середовищем, у якому вона розвивається і де, особливо останнім часом, мужніє під впливом обставин воєнного стану. Наукова новизна теми полягає у тому, що здійснено розширення теоретичних та емпіричних даних щодо особливостей соціального мислення в процесі самовизначення підлітків.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text, 5 tables, 5 figures, 2 appendices. The list of references includes 32 sources. The object of research is social thinking in the process of adolescent self-determination. The main tasks of education in Ukraine are the training and upbringing of a responsible citizen and a true patriot of Ukraine, the formation of a socially mature, hardworking and creative personality, which is characterized by a sense of self-worth, respect for human rights and freedoms, a conscious attitude to one's duties, pride for the Motherland, the ability to self-control and self-regeneration, reflection and active participation in the public life of the country. In the formation of these important characteristics, in the development of the social competence of an individual in a modern democratic state, an important place is occupied by the social environment - everything that surrounds the child from birth to maturity, starting from the family and ending with the social environment in which it develops and where, especially the last at times, becomes courageous under the influence of the circumstances of martial law. The scientific novelty of the topic lies in the expansion of theoretical and empirical data on the peculiarities of social thinking in the process of adolescent self-determination.
Description: Стеніна Ю. В. Особливості соціального мислення в процесі самовизначення підлітка : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2022.54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10585
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стеніна Ю.В..pdfМагістерська робота944.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.