Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10600
Title: Особливості вторинної соціалізації сучасного вчителя
Authors: Шарко, Артем Миколайович
Keywords: особливості вторинної соціалізації
сучасний вчитель
дистанційне навчання
агент
features of secondary socialization
modern teacher
distance education
agent
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження – дистанційне навчання, як агент вторинної соціалізації. Жодна країна світу зараз не задоволена своєю системою освіти. Всюди проводяться інтенсивні реформи. В Україні розвиток соціально-економічних і політичних умов постійно потребує перепідготовки або підвищення кваліфікації сучасного педагога-фахівця, який не на вищому рівні володіє навичками професійного самовираження, які в цілому обмежують рівень його професійної соціалізації, але й має потребу в постійному розвитку вмінь самостійно ставити цілі, планувати і здійснювати діяльність і прогнозувати результати, тобто потребу і вміння самокорекції. Це дає змогу вчителю раціонально діяти в різноманітних професійно-побутових ситуаціях. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було проведено комплекс методів дослідження особливостей дистанційного навчання, як агента вторинної соціалізації сучасного вчителя.
EN : The work is presented on 62 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of research is distance learning as an agent of secondary socialization. No country in the world is currently satisfied with its education system. Intensive reforms are being carried out everywhere. In Ukraine, the development of socio-economic and political conditions constantly requires retraining or upgrading the qualifications of a modern teacher-specialist, who does not have the skills of professional self-expression at the highest level, which generally limit the level of his professional socialization, but also needs the constant development of the ability to independently set goals , plan and carry out activities and predict results, that is, the need and ability to self-correct. This enables the teacher to act rationally in various professional and everyday situations. The scientific novelty of the research lies in the fact that we conducted a set of methods for studying the features of distance learning as an agent of secondary socialization of a modern teacher.
Description: Шарко А. М. Особливості вторинної соціалізації сучасного вчителя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10600
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шарко А.М..pdfМагістерська робота600.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.