Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10639
Title: Роль соціального менеджера у формуванні інновацій на ринку соціальних послуг
Authors: Денисенко, Катерина Андріївна
Keywords: соціальний менеджмент
соціальний менеджер
менеджмент соціальної роботи
ринок соціальних послуг
social management
social manager
social work management
social services market
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Мета дослідження: визначення ролі соціального менеджера у процесі формування та впровадження інновацій на ринку соціальних послуг. Об’єкт дослідження: система управління соціальним обслуговуванням населення. Предмет дослідження: соціальний менеджмент інновацій на ринку соціальних послуг. Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, індукцію, дедукцію, узагальнення, історичний метод, аналітичне соціологічне дослідження. Новизна дослідження: висвітлення етапу впровадження посади “соціальний менеджер” у вітчизняну систему соціального обслуговування з окресленням наявних проблем. Гіпотеза: впровадження посади соціальний менеджер сприятиме покращенню обліку соціальних потреб громад, що стане новим кроком у сфері організації ефективного соціального обслуговування. Висновки: 1. Наразі система соціального обслуговування знаходиться на початку перехідного етапу від державного забезпечення до системи соціального замовлення. 2. На думку фахівців, діяльність соціального менеджера пов’язана із безпосередньою взаємодією з окремими клієнтами. При цьому прописані у професійному стандарті обов’язки соціального менеджера експерти оцінюють високо. 3. Загальні рекомендації для оптимізації впровадження засад соціального менеджменту: перегляд функціоналу та обов’язків соціальних служб, оновлення програм теоретичної підготовки фахівців, активізація та наснаження населення, обмін досвідом із закордонними фахівцями.
EN : Purpose of the study: determining the role of a social manager in the process of forming and implementing innovations in the social services market. Object of study: social service management system. Subject of study: social management of innovations in the social services market. Research methods: analysis, synthesis, abstraction, induction, deduction, generalization, historical method, analytical sociological research. Novelty of the study: coverage of the stage of introduction of the position “Social manager” in the domestic social service system with an outline of existing problems. Hypothesis: the introduction of the position of social manager will help to improve the accounting of social needs of communities, which will be a new step in the organization of effective social services. Conclusions: 1. Now the social service system is at the beginning of the transition stage from state support to the social mandate system. 2. According to experts, the activity of a social manager is related to direct interaction with individual clients. At the same time, the duties of a social manager prescribed in the professional standard are highly appreciated by experts. 3. General recommendations for optimizing the implementation of the principles of social management: revision of the functionality and responsibilities of social services, updating theoretical training programs for specialists, activation and inspiration of the population, exchange of experience with foreign experts.
Description: Денисенко К. А. Роль соціального менеджера у формуванні інновацій на ринку соціальних послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10639
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Денисенко.pdfМагістерська робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.