Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10640
Title: Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії підприємства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1»
Authors: Альянов, Нікіта Владиславович
Keywords: корпоративна стратегія
підприємство
конкурентна стратегія
стратегія
оцінка
хлібобулочні вироби
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1»: 108 сторінок, 13 таблиці, 23 рисунків, 4 формули, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 62 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що в сучасних ринкових умовах підприємствам для забезпечення конкурентоспроможності вже недостатньо мати якісну продукцію та розвинені виробничі технології. Саме такі ринкові перетворення актуалізують необхідність дослідження проблеми конкурентоспроможності як передумови підтримання стійких позицій підприємств в умовах конкурентного ринку та спричиняють необхідність посилення уваги до стратегічних напрямів діяльності компаній. Метою кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ, розкриття ефективних інструментів та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо вдосконалення корпоративної стратегії ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1». Об’єкт дослідження є корпоративна стратегія ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1». Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи стратегічного планування, визначено види та етапи розробки стратегії. На основі теоретичного матеріалу було досліджено конкурентні ринкові позиції та напрями розробки стратегії ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1».
EN : Qualification work: 108 pages, 24 tables, 24 figures, 4 formulas, 4 appendices. The list of links includes 60 items. The relevance of the topic is determined by the fact that in modern market conditions, enterprises are no longer sufficient to have quality products and advanced production technologies to ensure competitiveness. Such market transformations highlight the need to study the problem of competitiveness as a prerequisite for maintaining a stable position of enterprises in a competitive market and necessitate increased attention to strategic areas of companies. The purpose of the qualification is to reveal effective tools and substantiate practical recommendations for increasing the competitiveness of the «Zaporizkii khlibokombinat Nо l». The subject of the research is theoretical, methodological and practical issues of increasing the competitiveness of the «Zaporizkii khlibokombinat Nо l». The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistics, Internet resources. The information is summarized and displayed using tables, graphs, charts. During the work, the theoretical foundations of strategic planning were considered, the types and stages of strategy development were determined. On the basis of theoretical material, the competitive market positions and directions of development of the strategy of the «Zaporizkii khlibokombinat Nо l» were investigated.
Description: Альянов Н. В. Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 108 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10640
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alyanov.pdfМагістерська робота1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.