Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10651
Title: Менеджмент маркетингу страхової компанії
Authors: Лузан, Вікторія Владиславівна
Keywords: маркетинг
страхова послуга
страховий продукт
marketing
insurance service
insurance product
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 74 с., 10 рис., 16 табл., 68 дж. Об’єкт дослідження: економічні відносини, що виникають між суб’єктами страхового ринку з приводу забезпечення ефективності розвитку маркетингу в страхових організаціях України. Предмет дослідження: теоретико-методологічні засади і науково-методичне забезпечення ефективності розвитку маркетингу в страхових організаціях України. Методи дослідження: для уточнення понятійного апарату, систематизації факторів, що впливають на стратегії реалізації комплексу маркетингу страхової компанії використовувалися методи логічного підходу до пізнання економічних явищ, методи наукової абстракції, аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. У процесі оцінки ефективності маркетингу страхової компанії використовувались методи економічного аналізу: статистичні (статистичного спостереження, динамічного, порівняльного та структурного аналізу, групування та матричний метод); економіко-математичні. Мета дослідження: визначення перспективних напрямків розвитку менеджмент-маркетингу страхової компанії ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування» та формування комплексного страхового продукту і забезпечення підвищення її конкурентоспроможності на вітчизняному ринку страхових послуг. Специфікою даного дослідження є вирішення наступних завдань: визначено концептуальні особливості маркетингу в страхових компаніях; проаналізовано теоретичні основи комплексу маркетингу страхових послуг; надано загальну характеристику страхової компанії ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування» та визначити її місце на страховому ринку України; з’ясовано особливості розвитку маркетингу страхової компанії ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування»; визначено ефективність реалізації комплексу маркетингу страхової компанії ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування»; запропоновано напрямки удосконалення служби маркетингу ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування»; визначено перспективні для впровадження практики зарубіжного досвіду щодо покращення роботи служби маркетингу страхової компанії. Практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку та уточненню теоретичних положень, розробці науково обґрунтованих рекомендацій, що дозволяють забезпечити розвиток маркетингу страхової компанії ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування».
EN : Qualifying work of the master: 74 pages, 10 figures, 16 tables, 68 s. Object of research: economic relations that arise between the subjects of the insurance market to ensure the effectiveness of marketing in insurance companies in Ukraine. Subject of research: theoretical and methodological principles and scientific and methodological support for the effectiveness of marketing development in insurance companies of Ukraine. Research methods: to clarify the conceptual apparatus, systematization of factors influencing the marketing strategy of the insurance company used methods of logical approach to knowledge of economic phenomena, methods of scientific abstraction, analysis and synthesis, systematization and generalization. In the process of assessing the effectiveness of marketing of the insurance company used methods of economic analysis: statistical (statistical observation, dynamic, comparative and structural analysis, grouping and matrix method); economic and mathematical. During the development of ways to develop the marketing of the insurance company, methods of systematization and algorithmization were used. The purpose of the study: to identify promising areas of marketing development of the insurance company PJSC "Insurance Company" Arsenal Insurance "and the formation of a comprehensive insurance product and ensure its competitiveness in the domestic market of insurance services. The specifics of this study is to solve the following tasks: identified the conceptual features of marketing in insurance companies; the theoretical bases of insurance services marketing complex are analyzed; foreign marketing experience in insurance companies is studied; provided a general description of the insurance company PJSC "Insurance Company" Arsenal Insurance "and determine its place in the insurance market of Ukraine; the peculiarities of marketing development of the insurance company PJSC "Insurance Company" Arsenal Insurance "are clarified; determined the effectiveness of the marketing complex of the insurance company PJSC "Insurance Company" Arsenal Insurance "; the directions of improvement of marketing service of PJSC Insurance company "Arsenal Insurance" are offered; identified promising for the implementation of the practice of foreign experience to improve the marketing service of the insurance company. The practical significance of the obtained results lies in the development and refinement of theoretical provisions, the development of scientifically sound recommendations to ensure the development of marketing of the insurance company PJSC "Insurance Company" Arsenal Insurance ".
Description: Лузан В. В. Менеджмент маркетингу страхової компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник . Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10651
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
лузан2022.pdfМагістерська робота1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.