Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10662
Title: Управління інструментами комплексу маркетингу кондитерської «Савоярді»
Authors: Зайцева, Орина Олександрівна
Keywords: комплекс маркетингу
концепція 4р
конкурентне середовище
роздрібна торгівля
marketing complex
4p concept
competitive environment
retail trade
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 67 с., 10 рис., 24 табл., 65 джерел. Об’єкт дослідження: комплекс маркетингу кондитерської «Савоярді». Предмет дослідження: управління інструментами комплексу маркетингу кондитерської «Савоярді». Мета дослідження: визначення сутності та особливостей управління комплексом маркетингу, дослідження маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі кондитерської «Савоярді», та розробка шляхів вдосконалення комплексу маркетингу підприємства. Основні методи дослідження: метод узагальнення та порівняння, метод аналізу та синтезу, матричні методи, статистичні методи, методи інтерпретації, метод експертних оцінок, економічний метод, методи збору первинної інформації. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні та розробленні шляхів вдосконалення комплексу маркетингу роздрібного магазину шляхом розширення пропозицій. Практична значущість дослідження: проведено аналізу актуальних статистичних даних і поданням цих даних у вигляді графіків. Окрім цього, виконано аналіз конкурентного середовища маркетингової діяльності підприємства та розроблено шляхи покращення комплексу маркетингу підприємства на регіональному ринку Запорізької області. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти комплексу маркетингу підприємства, сутність та структура комплексу маркетингу, його особливості та роль комплексу маркетингу в управлінні діяльності підприємства. У другому розділі досліджена специфіка маркетингової діяльності підприємства, розроблена організаційно - економічна характеристика, проаналізовано середовище маркетингової діяльності та проведено аналіз аспектів комплексу маркетингу кондитерської «Савоярді». У третьому розділі кваліфікаційної роботи на основі аналізу конкурентного середовища на ринку роздрібної торгівлі запропоновані шляхи вдосконалення комплексу маркетингу підприємства шляхом розширення пропозицій в кондитерської «Савоярді» та підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій кондитерської «Савоярді».
EN : Thesis for the Master’s Degree: 67 p., 10 fig., 24 tab., 65 sources. The object of the study: confectionery "Savoyardi". The subject of the study: management of the tools of the marketing complex of the confectionary "Savoyardi". The purpose of the research: determination of the essence and features of the management of the marketing complex, research into the marketing activity of the retail trade enterprise of the "Savoyardi" confectionery, and the development of ways to improve the marketing complex of the enterprise. The main methods of research: the method of generalization and comparison, the method of analysis and synthesis, matrix methods, statistical methods, interpretation methods, the method of expert evaluations, economic method, methods of collecting primary information. The scientific novelty of the study consists in identifying and developing ways to improve the retail store's marketing complex by expanding its offerings. Practical significance of the study: analysis of current statistical data and presentation of these data in the form of graphs was carried out. In addition, an analysis of the competitive environment of the enterprise's marketing activity was performed and ways of improving the enterprise's marketing complex in the regional market of the Zaporizhzhia region were developed. The first chapter examines the theoretical aspects of the enterprise's marketing complex, the essence and structure of the marketing complex, its features and the role of the marketing complex in the management of the enterprise's activities. In the second chapter, the specifics of the enterprise's marketing activity were investigated, the organizational and economic characteristics were developed, the environment of marketing activity was analyzed, and the aspects of the marketing complex of "Savoyardi" confectionery were analyzed. In the third section of the qualification work, based on the analysis of the competitive environment in the retail market, ways to improve the marketing complex of the enterprise by expanding the offers in the confectionary "Savoyardi" are proposed.
Description: Зайцева О. О. Управління інструментами комплексу маркетингу кондитерської «Савоярді» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О.Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10662
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
дипломна5566.pdfМагістерська робота1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.