Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10663
Title: Формування пакету послуг спортивного закладу "Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс"
Authors: Радько, Тетяни Миколаївни
Keywords: спортивний заклад
спортивно-оздоровчі послуги
пакет послуг
sports institution
sports and health services
service package
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 68 с., 15 рис., 12 табл., 46 джерел. Предмет дослідження: особливості формування пакету послуг спортивно-оздоровчого закладу. Об’єкт дослідження: спортивний заклад «Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс». Мета роботи – обґрунтування вибору цільових споживачів для спортивного закладу «Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс» та розробка пропозицій щодо формування пакету спортивно-оздоровчих послуг відповідно до вимог клієнтів. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, матричні методи, методику SERVQUAL, метод опитування, метод Д. Хаффа. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі теоретичних аспектів впровадження концепції маркетингу спортивними закладами; визначенні особливостей формування інструментів комплексу маркетингу спортивними закладами; дослідженні факторів зовнішнього середовища, що впливають на формування пакету спортивно-оздоровчих послуг спортивними закладами; обґрунтуванні вибору перспективних цільових сегментів та стратегії позиціювання спортивного закладу. Для досягнення мети в роботі проаналізовано теоретичні аспекти впровадження концепції маркетингу спортивними закладами, розглянуто складові комплексу маркетингу спортивно-оздоровчих закладів (модель 7 Р), визначено основні критерії оцінки рівня якості спортивно-оздоровчих послуг на базі методики SERVQUAL. В роботі проаналізовано структуру пакету спортивно-оздоровчих послуг великих мереж фітнес-клубів; проведено аналіз факторів зовнішнього середовища, що впливають на діяльність спортивно-оздоровчих закладів в Україні; визначено критерії вибору спортивних закладів та уподобання українських споживачів спортивно-оздоровчих послуг. В роботі на основі використання матриці «Привабливість сегменту/Конкурентні переваги закладу» обґрунтовано вибір цільових сегментів для спортивного закладу «Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс», визначено стратегії позиціонування закладу; запропоновано модель Д. Хаффа для визначення привабливості для клієнтів спортивного закладу «Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс» та оцінки очікуваного потоку відвідувачів.
EN : Master’s thesis: 68 pp., 15 fig., 12 tables, 46 sources. The subject of the research is peculiarities of the formation of sports and health services portfolio. The object of the research is sports institution “Sports and Art Multifunctional Complex”. The goal of the study is the substantiation of the target consumers selection for the sports institution “Sports and Art Multifunctional Complex” and the development of proposals for the formation of sports and health services package in accordance with the customer's requirements. Research methods. In the master’s thesis a set of general scientific and special research methods have been used, in particular: system approach, descriptive method, matrix methods, SERVQUAL method, survey method, D. Huff's method. The specifics of the work are in a detailed analysis of the theoretical aspects of the marketing concept implementation by sports institutions; determining the features of the marketing complex tools formation by sports institutions; study of factors of the external environment that influence the sports and health services package formation by sports institutions; substantiation of the promising target segments selection and positioning strategy of the sports institutions. To achieve the goal of work the theoretical aspects of the marketing concept implementation by sports institutions have been analyzed, the components of the marketing complex of sports and health institutions have been considered (model 7 P), the main criteria for assessing the sports and health services quality based on the SERVQUAL method have been defined. In the study the structure of the sports and health services package of large chains of fitness clubs has been analyzed; an analysis of the external environment factors affecting the activity of sports and health institutions in Ukraine has been carried out; criteria for choosing sports institutions and preferences of Ukrainian consumers of sports and health services have been defined. In the study, based on the use of the “Segment attractiveness/Competitive advantages of the institution” matrix, the selection of target segments for the sports institution “Sports and Art Multifunctional Complex” has been substantiated, the institution's positioning strategies have been determined; D. Huff's model has been proposed to determine the attractiveness for customers of the sports institution “Sports and Art Multifunctional Complex” and to estimate the expected flow of visitors.
Description: Радько Т. М. Формування пакету послуг спортивного закладу "Спортивно-мистецький мультифункціональний комплекс" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10663
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом с титулом_Радько.pdfМагістерська робота732.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.