Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11362
Title: | Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки |
Authors: | Герасюта, Тетяна Миколаївна |
Keywords: | ціннісні орієнтації молодші школярі артпедагогіка структурно-функціональна модель value orientations art pedagogy structural-functional model younger schoolchildren |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування структурно функціональної моделі формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. Предмет дослідження: структурно-функціональна модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки. У кваліфікаційній роботі проаналізувано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної початкової школи; розроблено та теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки; систематизувати методи і прийоми артпедагогіки з використанням образотворчого, музичного, театралізованого видів мистецтв у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів. EN : The work is presented on 61 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: the development and theoretical justification of a structurally functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. Object of research: the process of formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The subject of the study: the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy. The qualification work analyzed the essence of the key concepts of the research; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern primary school is clarified; developed and theoretically substantiated the structural-functional model of the formation of value orientations of younger schoolchildren by means of art pedagogy; to systematize the methods and techniques of art pedagogy with the use of visual, musical, theatrical types of arts in the formation of value orientations of younger schoolchildren. |
Description: | Герасюта Т. М. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами артпедагогіки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11362 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gerasyuta.pdf | Магістерська робота | 766.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.