Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11549
Title: Формування навичок спілкування у дітей із затримкою психічного розвитку
Authors: Ковтун, Тетяна Сергіївна
Keywords: педагогічні умови
формування комунікативних умінь
діти
ЗПР
навчально-виховна робота
pedagogical conditions
formation of communicative skills
children
education
educational work
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 57 сторінок друкованого тексту. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єкт дослідження – комунікативні вміння дітей із затримкою психічного розвитку. Значення спілкування у житті дитини обумовлює необхідність вивчення умов і факторів, які сприяють його розвитку. У сучасному суспільстві формується нове ставлення до дітей з різноманітними порушеннями психофізичного розвитку, нове бачення умов і шляхів їх соціалізації та інтеграції в соціум. Значну частину серед них складають діти із затримкою психічного розвитку, у становленні особистості яких вирішальну роль часто відіграє рівень сформованості їх комунікативної компетентності, оскільки мовлення є провідним засобом дії компенсаторних механізмів. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було здійснино теоретичне обґрунтування психолого-педагогічних умов розвитку мовлення із затримкою психічного розвитку та визначено психолого-педагогічні умови, що сприяють розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку.
EN : The work is laid out on 57 pages of printed text. The list of references includes 45 sources. The object of the research is communication skills of children with mental retardation. The importance of communication in a child's life determines the need to study the conditions and factors that contribute to its development. In modern society, a new attitude towards children with various disorders of psychophysical development, a new vision of the conditions and ways of their socialization and integration into society is being formed. A significant part of them are children with mental retardation, in the formation of whose personality the level of formation of their communicative competence often plays a decisive role, since speech is the leading means of action of compensatory mechanisms. The scientific novelty of the research lies in the fact that we carried out a theoretical substantiation of the psychological and pedagogical conditions for the development of speech with a delay in mental development and determined the psychological and pedagogical conditions that contribute to the development of speech in children with a delay in mental development.
Description: Ковтун Т. С. Формування навичок спілкування у дітей із затримкою психічного розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11549
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковтун Т.С..pdfМагістерська робота622.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.