Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11556
Title: Психологічна адаптація студентів-першокурсників у закладах фахової передвищої освіти
Authors: Пінчук, Ольга Олександрівна
Keywords: адаптація
види адаптації
чинники адаптації
студент-першокурсник
труднощі адаптації
adaptation
types of adaptation
first-year student
adaptation difficulties
adaptation factors
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 64 сторінка друкованого тексту, 2 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 34 джерела. Об’єкт дослідження – адаптація студентів-першокурсників до навчальної діяльності. Модернізація сучасної української освіти, запровадження дистанційної форми освіти, пристосування до умов навчання під час воєнних дій на території України спонукає до того, що необхідно запроваджувати нові форми і методи набуття знань, які будуть спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Формування самостійної, ініціативної та здорової особистості наразі є одним із пріоритетів сучасного навчально-виховного процесу. І одним із шляхів вирішення цього важливого соціального завдання є вивчення і покращення процесу адаптації студентів до навчання. Саме від того, як буде проходити адаптаційний процес буде залежати успішність майбутньої навчальної діяльності студента-першокурсника, його пристосування до нових умов життя, можливість в майбутньому досягати поставлених перед собою вершин. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що поглиблено уявлення про психологічні чинники, такі як тривожність, фрустрація, ригідність, рівень агресивності.
EN : The work is laid out on 64 pages of printed text, 2 tables, 1 figure. The list of references includes 34 sources. The object of the research is the adaptation of first-year students to educational activities. The modernization of modern Ukrainian education, the introduction of a distance form of education, adaptation to the conditions of training during military operations on the territory of Ukraine prompts the need to introduce new forms and methods of acquiring knowledge, which will be aimed at improving the educational process. The formation of an independent, proactive and healthy personality is currently one of the priorities of the modern educational process. And one of the ways to solve this important social task is to study and improve the process of adaptation of students to study. The success of the first-year student's future educational activities, his adaptation to new living conditions, and the possibility of reaching the heights set before him in the future will depend on how the adaptation process will proceed. The scientific novelty of the research lies in the deepening of the understanding of psychological factors, such as anxiety, frustration, rigidity, the level of aggressiveness, which affect the process of adaptation of first-year students of vocational pre-university education institutions.
Description: Пінчук О. О. Психологічна адаптація студентів-першокурсників у закладах фахової передвищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. І. Залановська. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11556
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пінчук О.О..pdfМагістерська робота852.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.