Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11562
Title: Формування соціальної відповідальності бізнесу у ринкових умовах господарювання
Authors: Карпенко, Дмитро Ігорович
Keywords: бізнес
конкурентна стратегія
соціальна відповідальність
сталий розвиток
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Формування соціальної відповідальності бізнесу в ринкових умовах господарювання»: 99 ст., 13 т., 23 рис., 43 джерела. З позиції сучасних поглядів, для того щоб досягти економічної, соціальної та екологічної стійкості підприємство повинно відноситься до ведення бізнесу етично та відповідально, коли кожна корпорація враховує наслідки свого впливу на суспільство та вирішує етичні, соціальні та екологічні проблеми Отже, актуальність теми полягає у тому, така трансформація суспільних цінностей та пріоритетів вимагає внесення змін до практики менеджменту, забезпечення інтеграції принципів, методів та інструментів соціальної відповідальності у діяльності бізнесу. Мета роботи полягає у визначенні теоретичних положень про сутність соціальної відповідальності бізнесу, аналізі основних мотивів соціальної відповідальності в управлінні бізнесом, окресленні її напрямів форм, рівнів виявлення та впливу на економічну ефективність бізнесу. Об’єктом дослідження є процес формування і розвитку соціальної відповідальності бізнесу. Предметом дослідження теоретико-методичні та організаційно-економічні аспекти формування і розвитку соціальної відповідальності бізнесу. Методи дослідження. У процесі виконання роботи було використано: аналіз і синтез, аналогія і моделювання, абстрагування і конкретизація, узагальнення і формалізація, системний аналіз, групування, розрахунок відносних величин, графічний метод, розрахунок індексів, порівняння. В роботі узагальнено існуючі поняття соціально-відповідального бізнесу та обмежувальні фактори розвитку в Україні, оцінено ефективність реалізації стратегії соціальної відповідальності на ТОВ СП «Нібулон».
EN : Qualification work: 99 pages, 13 tables, 23 figures.The list of links includes 43 items. From the point of view of modern views, in order to achieve economic, social and environmental sustainability, the enterprise must treat business ethically and responsibly, when each corporation takes into account the consequences of its impact on society and solves ethical, social and environmental problems Therefore, the topicality of the topic is that such a transformation of social values and priorities requires making changes to management practices, ensuring the integration of principles, methods and tools of social responsibility in business activities. The purpose of the work is to determine the theoretical provisions about the essence of social responsibility of business, to analyze the main motives of social responsibility in business management, to outline its directions, forms, levels of detection and impact on the economic efficiency of business. The object of research is the process of formation and development of social responsibility of business. The subject of the study is the theoretical-methodical and organizational-economic aspects of the formation and development of social responsibility of business. Research methods. In the process of the work, the following were used: analysis and synthesis, analogy and modeling, abstraction and concretization, generalization and formalization, system analysis, grouping, calculation of relative values, graphic method, calculation of indices, comparison The work summarizes existing concepts of socially responsible business and limiting factors of development in Ukraine, evaluates the effectiveness of the implementation of the social responsibility strategy at Nibulon JV LLC.
Description: Карпенко Д. І. Формування соціальної відповідальності бізнесу у ринкових умовах господарювання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менедмент» / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 99 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11562
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpenko.pdfМагістерська робота1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.