Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11570
Title: Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративу
Authors: Філатова, Альона Євгенівна
Keywords: контент-стратегія
медіа
медіанаратив
медіадискурс
ЗМІ
медіатекст
символ
content strategy
media
media narrative
media discourse
mass media
media text
symbol
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Магістерська робота «Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент-стратегія медіанаративу» загальний обсяг – 55 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 50 джерел. Об’єкт дослідження – українські медіа, до яких належить мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform». Предмет дослідження – інструментарій вербально-візуальної парадигми контент-стратегії сучасного медіанаративу. Метою дослідження є охарактеризувати засоби формування вербально- візуальної парадигми контент-стратегії українських ЗМІ за 2022р. Для досягнення мети дослідження необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати дефініції «медіанаратив», «медіатекст», «медіадискурс»; 2) диференціювати поняття «контент-стратегія» та «комунікативна стратегія»; 3) описати теоретико-методологічне підґрунтя формування медіанаративу; 4) з’ясувати підходи та засоби формування вербально-візуальної парадигми в контенті українських медіа; 5) здійснити порівняльний аналіз інструментарію в контенті українських медіа, до яких належить мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform»; 6) виявити найбільш ефективні засоби формування контент-стратегії сучасного медіанаративу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці з основ комунікації – А. Бабак, Ф. Бацевич, А. Бєлова, І. Вишневська, Л. Городенко, С. Дацюк, Б. Потятиник, Н. Рунчева, В. Рябічев, М. Рябчун, Н. Стратонова, Т. Фісенко, В. Шевченко, І. Юшковець, О. Яшенкова та ін. У процесі дослідження застосовувалася такі методи: аналізу та синтезу, пошуковий і порівняльний. Також використані методи узагальнення та типологізації як в теоретичній, так і в практичній частинах роботи, а також були використані елементи контент-аналізу українських ЗМІ на прикладі мультимедійної платформи іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентства «АрміяInform. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: вперше: – здійснено аналіз контент-стратегії українських ЗМІ, до яких належать мультимедійна платформа іномовлення України – «Укрінформ», та інформагентство «АрміяInform»; – виокремлено основні принципи роботи ЗМІ в соціальних мережах; удосконалено: – наукові підходи до визначення понять: медіанаратив, медіадискурс, медіатекст, контент-стратегія, комунікативна стратегія; – систематизацію засобів формування контент-стратегії; набуло подальшого розвитку: – визначення особливостей контенту для українських медіа, а саме: мультимедійної платформи іномовлення України «Укрінформ» та інформагентства «АрміяInform». – дослідження комунікативної стратегії як предмету наукового вивчення. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані при подальшому вивченні вербально-візуальної парадигми як контент-стратегії медіанаративу в журналістиці, а також при проведені практичних занять, лекцій, спецкурсів і спецсемінарів, розробки дисциплін пов’язаних з особливістю розробки контент-стратегій для медіа та бізнесу.
EN : Filatova A.E. «Toolkit of the verbal-visual paradigm as a content strategy of media narrative», 2022. The relevance of the research lies in the fact that today there are not enough fundamental scientific studies in which the toolkit of forming a verbal-visual paradigm as a content strategy in media narrative is studied. The toolkit of the verbal-visual paradigm as a content strategy of media narrative is a broad and understudied topic. To expand knowledge about the development and influence of the verbal-visual paradigm when creating a content strategy for a media narrative, there is a need to generalize theoretical knowledge about the media narrative itself and content strategy, as well as to collect and process knowledge about the tools of the verbal-visual paradigm as part of a content strategy for the media. Today, the issue of the influence of the verbal-visual paradigm within the content strategy of the media narrative is quite relevant. The purpose of the research is to characterize the means of forming a verbal- visual paradigm of the content strategy of Ukrainian mass media for 2022. We achieved results: we found out the approaches and means of forming a verbal-visual paradigm in the content of Ukrainian media and carried out a comparative analysis of the toolkit in the content of Ukrainian media, which includes the multimedia platform of foreign language of Ukraine – «Ukrinform» and the information agency «ArmyInform», using the analysis found the most effective means of forming the content strategy of the modern media narrative.
Description: Філатова А. Є. Інструментарій вербально-візуальної парадигми як контент- стратегія медіанаративу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11570
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filatova_2022.pdfМагістерська робота2.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.