Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11573
Title: Особливості технічної підготовки баскетболістів в процесі секційної роботи закладу вищої освіти
Authors: Вакуленко, Валерія Сергіївна
Keywords: баскетбол
секційна робота
технічна підготовка
студенти
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 71 сторінок, 2 таблиці, 22 літературних посилань. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальні заняття в секції з баскетболу. Метою дослідження – виявити особливості технічної підготовки студентів та шляхи її вдосконалення в процесі секційних занять з баскетболу. Методи дослідження – вивчення і аналіз науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, метод контрольних тестів, методи математичної статистики. В результаті аналізу науково-методичної літератури та досвіду тренерів-викладачів були виявлені особливості організації навчальних занять і технічної підготовки баскетболістів студентських команд. У зв’язку з метою дослідження перед роботою були поставлені наступні завдання: виявити особливості технічної підготовленості баскетболістів студентської команди; вивчити показники технічної підготовленості баскетболістів студентської команди під час експерименту; розробити тренувальну програму для вдосконалення технічних дій в нападі і захисті та оцінити її ефективність. В рамках дослідження у баскетболістів на початку і в кінці сезону було проведено вивчення рівня технічної та фізичної підготовленості й визначити ефективність запропонованої експериментальної методики вдосконалення технічної підготовки студентів та шляхи її вдосконалення в процесі секційних занять з баскетболу. Доведено, що дану методику тренувань можна вважати ефективною і рекомендувати для практичного використання при роботі з баскетболістами студентських команд.
EN : Qualification work: 71 pages, 2 tables, 22 literary references. The object of the research is educational and training classes in the basketball section. The purpose of the research is to reveal the peculiarities of the technical training of students and the ways of its improvement in the process of sectional basketball classes. Research methods – study and analysis of scientific and methodical literature, pedagogical experiment, method of control tests, methods of mathematical statistics. As a result of the analysis of scientific and methodical literature and the experience of trainers-teachers, the peculiarities of the organization of training classes and technical training of basketball players of student teams were revealed. In connection with the purpose of the research, the following tasks were set before the work: to identify the peculiarities of the technical preparation of the basketball players of the student team; to study indicators of technical readiness of basketball players of the student team during the experiment; develop a training program to improve technical actions in attack and defense and evaluate its effectiveness. As part of the research, the level of technical and physical fitness of basketball players was studied at the beginning and at the end of the season, and the effectiveness of the proposed experimental method of improving the technical training of students and the ways of its improvement during sectional basketball classes were determined. It has been proven that this training method can be considered effective and recommended for practical use when working with basketball players of student teams.
Description: Вакуленко В. С. Особливості технічної підготовки баскетболістів в процесі секційної роботи закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. В. Симонік. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11573
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ Вакуленко.pdfМагістерська робота744.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.