Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12359
Title: Психологічна профілактика агресивних проявів поведінки дітей засобами арт-терапії
Authors: Капля, Дар’я Олексіївна
Keywords: арт-терапія
агресія
діти
профілактика
старший дошкільний вік
психологія
creativity
creative abilities
psychocorrection
children's creativity
art therapy
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунків, 5 таблиць. Перелік посилань включає 35 джерела. Об’єкт дослідження: агресивна поведінка дітей. У сучасних життєвих реаліях проблема агресивної поведінки дітей є однією з актуальних, адже нині зростаюче покоління розвивається і формується в агресивному середовищі, яке висуває жорсткі вимоги до життя та норм поведінки. При цьому постійно підвищуються вимоги до дітей в освіті, зростає конкуренція між ними, поширюються змагальні тенденції, порівняння дошкільників та школярів за здібностями, темпераментами тощо. Екстремальні умови мають значний вплив на функціонування організму, визначають продуктивність життєдіяльності особистості в дорослому віці та відображаються на її психологічній складовій. І якщо за умови короткочасного впливу екстремальні умови здатні викликати підвищення адреналіну та отримання гострих відчуттів і навіть приємних емоцій, то довготривалі стресові події, навпаки, призводять до значних негативних наслідків для людини. Наукова новизна полягає у розробці програми психологічної профілактики з елементами арт-терапії щодо подолання агресивних проявів поведінки дітей старшого дошкільного віку.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text, contains 5 figures, 5 tables. The list of references includes 35 sources. Object of research: aggressive behavior of children. In modern life realities, the problem of children's aggressive behavior is one of the most urgent, because nowadays the growing generation is developing and forming in an aggressive environment that makes strict demands on life and norms of behavior. At the same time, the demands on children in education are constantly increasing, competition between them is growing, competitive tendencies are spreading, comparisons of preschoolers and schoolchildren in terms of abilities, temperaments, etc. Extreme conditions have a significant impact on the functioning of the body, determine the productivity of an individual's life activities in adulthood and are reflected in his psychological component. And if, with short-term exposure, extreme conditions can cause an increase in adrenaline and the receipt of thrills and even pleasant emotions, then long-term stressful events, on the contrary, lead to significant negative consequences for a person. The scientific novelty consists in the development of a program of psychological prevention with elements of art therapy to overcome aggressive behavior of older preschool children.
Description: Капля Д. О. Психологічна профілактика агресивних проявів поведінки дітей засобами арт-терапії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12359
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Капля Д.О..pdfРобота бакалавра928.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.