Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12372
Title: Психологічна адаптація старшокласників до навчання в умовах воєнного стану
Authors: Лаврова, Софія Миколаївна
Keywords: психологічна адаптація
воєнний стан
еміграція
підлітковий вік
старша школа
самооцінка
psychological adaptation
state of war
emigration
adolescent age
high school
self-assessment
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 41 сторінці друкованого тексту, 3 малюнка, 2 таблиць. Перелік посилань включає 30 джерел. Об’єкт дослідження: процес психологічної адаптації старшокласників до навчання в умовах воєнного стану. На сьогодні в психологічній та педагогічній практиці вивчення психологічної адаптації старшокласників до навчання в умовах воєнного стану є темою дуже актуальною в сучасному світі, де воєнні конфлікти та кризи відбуваються на різних територіях світу, і діти відчувають вплив тих чи інших наслідків війни.За результатами багатьох досліджень, показано, що переїзд в іншу країну може стати для дітей дуже стресовою ситуацією, особливо якщо вони стикаються з воєнними конфліктами або кризами. Це може призвести до проблем з адаптацією до нових умов, які включають культурний шок, мовні бар'єри та відсутність друзів і знайомих. Наукова новизна полягає у вивченні психологічної адаптації учнів старшої школи в умовах воєнного стану.
EN : The work is presented on 41 pages of printed text, 3 figures, 2 tables. The list of references includes 30 sources. The object of the study: the process of psychological adaptation of high school students to study under martial law. Today, in psychological and pedagogical practice, the study of the psychological adaptation of high school students to learning under martial law is a very relevant topic in the modern world, where military conflicts and crises occur in different territories of the world, and children feel the impact of certain consequences of war. According to the results of many studies , it is shown that moving to another country can be a very stressful situation for children, especially if they are faced with military conflicts or crises. This can lead to problems adapting to new conditions, which include culture shock, language barriers and the absence of friends and acquaintances. The scientific novelty consists in studying the psychological adaptation of high school students in the conditions of martial law.
Description: Лаврова С. М. Психологічна адаптація старшокласників до навчання в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 41 с
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12372
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лаврова С.М.pdfРобота бакалавра969.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.