Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12374
Title: Психологічні чинники становлення Я-концепції дітей молодшого шкільного віку
Authors: Мартиненко, Олеся Сергіївна
Keywords: Я-концепція
самооцінка
самопрезентація
самоефективність
молодший шкільний вік
self-concept
self-presentation
self-assessment
self-efficacy
early school age
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 42 сторінках друкованого тексту, 6 таблиць. Перелік посилань включає 46 джерел. Об’єкт дослідження: психологічний процес формування Я-концепції в молодшому шкільному віці. Зацікавленність до проблематики вивчення Я-концепції, яка набула у продовж останнього часу сталого характеру, зумовлено низкою обставин, як власне теоретичного, так і практичного порядку. Для аналізу уявлень особистості про себе і значимість інших суб’єктів спілкування ми обрали молодший шкільний вік. Адже, для роботи з молодшими школярами важливо досліджувати самосвідомість кожної дитини, так як це дозволяє більш глибоко вивчати особливості психіки дітей молодшого шкільного віку. Розвиток самосвідомості молодших школярів пов'язують зі зміною соціальної ситуації розвитку дитини, що відбивається у виникненні почуття дорослості, потреби в освоєнні нових соціальних зв'язків, підтвердженні власної значущості в очах інших людей. Наукова новизна дослідження полягають у тому, що: обґрунтовано та досліджено психологічні чинники становлення Я-концепції дітей молодшого шкільного віку; розширено, уточнено та вивчено наступні психологічні чинники, які впливають на Я-концепцію: самооцінка, самоефективність, самопрезентація; набуло подальшого розвитку вивчення феномену Я-концепції дітей молодшого шкільного віку, та чинників, які впливають на її позитивне становлення.
EN : The work is presented on 42 pages of printed text, 6 tables. The list of references includes 46 sources. The object of the study: the psychological process of self-concept formation in primary school age. Interest in the problems of studying the self-concept, which has acquired a stable character in recent times, is due to a number of circumstances, both theoretical and practical in nature. For the analysis of the individual's ideas about himself and the importance of other subjects of communication, we chose the younger school age. After all, for work with younger schoolchildren, it is important to explore the self-awareness of each child, as this allows for a more in-depth study of the peculiarities of the psyche of children of younger school age. The development of self-awareness of younger schoolchildren is associated with a change in the social situation of the child's development, which is reflected in the emergence of a sense of adulthood, the need to master new social relationships, and confirmation of one's own importance in the eyes of other people. The scientific novelty of the research consists in the fact that: the psychological factors of the formation of the self-concept of children of primary school age have been substantiated and investigated; the following psychological factors that influence self-concept have been expanded, clarified and studied: self-esteem, self-efficacy, self-presentation; the study of the phenomenon of the self-concept of children of primary school age and the factors that influence its positive development has gained further development.
Description: Мартиненко О. С. Психологічні чинники становлення Я-концепції дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 42 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12374
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартиненко О.С..pdfРобота бакалавра666.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.