Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12406
Title: Розробка стратегії просування імпортної продукції ТОВ «ЯБЛОКО»
Authors: Шепель, Анастасія Сергіївна
Keywords: стратегія
імпорт
діяльність
розвиток
імпортна продукція
strategy
import
activity
development
imported products
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об'єкт дослідження – господарська діяльність ТОВ «ЯБЛОКО» пов’язана з просуванням імпортної продукції на українському ринку. Предмет дослідження – стратегії просування імпортної продукції ТОВ «ЯБЛОКО» на українському ринку. Мета дослідження – проведення аналізу діяльності ТОВ «ЯБЛОКО» та обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення стратегії просування імпортних товарів. Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід формалізації та економіко-математичного моделювання. В роботі студентом визначено, що стратегія просування імпортної продукції виступає як інструмент ефективного керівництва та залежить від внутрішніх та зовнішніх факторів які впливають на підприємство. Здобувачем проаналізовано підприємство та тенденції розвитку даної діяльності зроблено висновок що наразі це прибутково та має велике значення в Україні. Попит на дану продукцію зростає у вартісному аспекті при одночасно різкому підвищенні в 2021 р. за кількісним аспектом. Автором за результатами проведених досліджень здійснено висновок, що підприємство використовує правильну стратегію для роботи однак підвищити рівень прибутку можливо якщо підприємство почне закупівлю безпосередньо напряму від іноземного виробника, а не через посередників.
EN : The object of the study is the business activity of YABLOKO LLC related to the promotion of imported products on the Ukrainian market. The subject of the study is the strategy of promoting imported products of YABLOKO LLC on the Ukrainian market. The purpose of the research is to analyze the activity of YABLOKO LLC and justify proposals for improving the strategy of promoting imported goods. Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, systematic approach of formalization and economic-mathematical modeling. In the student's work, it was determined that the strategy of promoting imported products acts as a tool of effective management and depends on internal and external factors that affect the enterprise. The acquirer analyzed the enterprise and the development trends of this activity and concluded that it is currently profitable and of great importance in Ukraine. The demand for these products is growing in terms of value, with a simultaneous sharp increase in 2021 in terms of quantity. Based on the results of the research, the author concluded that the company uses the right strategy for work, but it is possible to increase the level of profit if the company starts purchasing directly from a foreign manufacturer and not through intermediaries.
Description: Шепель А. С. Розробка стратегії просування імпортної продукції ТОВ «ЯБЛОКО» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12406
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шепель_2023.pdfРобота бакалавра548.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.