Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12419
Title: Конкурентні стратегії Coca Cola Company на локальних ринках
Authors: Лось, Олена Василівна
Keywords: конкурентні стратегії
локальний ринок
міжнародний ринок
фінансові показники
загрози
слабкі сторони
competitive strategies
local market
international market
financial indicators
threats
weaknesses
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: конкурентні стратегії компанії The Coca-Cola Company Предмет дослідження: є конкурентні стратегії розроблені The Coca-Cola Company на вже охоплених ринках та окремо на локальному ринку. Мета дослідження: вивчення конкурентної стратегії The Coca-Cola Company при виборі цілісної конкурентної політики, яка застосовується на більшості ринків на які виходить продукт компанії. Методи дослідження: узагальнення в цілому та дослідження конкурентних стратегій The Coca-Cola Company на міжнародних ринках. В роботі проаналізовано конкурентні стратегії, які використовує компанія на локальних ринках. Вивченно загально типи конкурентних стратегій, які часто використовують підприємства для захоплення більшої кількості ринків, споживачів та користувачів послуг. Виявленно місце, яке займає The Coca-Cola Company на міжнародному ринку та які має фінансові показники. В роботі проаналізовано конкурентні стратегії, які використовує The Coca-Cola Company на локальних ринках, проведенно їх оцінка. Виявлено можливі загрози та слабкі сторони, які негативно впливають на компанію в цілому.
EN : Research object: competitive strategies of The Coca-Cola Company The subject of the study: there are competitive strategies developed by The Coca-Cola Company in already covered markets and separately in the local market. The purpose of the study: to study the competitive strategy of The Coca-Cola Company when choosing a comprehensive competitive policy that is used in most markets where the company's product enters. Research methods: generalization and research of competitive strategies of The Coca-Cola Company in international markets. The work analyzes the competitive strategies used by the company in local markets. The types of competitive strategies that are often used by enterprises to capture more markets, consumers and users of services are generally studied. The place occupied by The Coca-Cola Company in the international market and its financial indicators are revealed. The work analyzes the competitive strategies used by The Coca-Cola Company in local markets and evaluates them. Possible threats and weaknesses that negatively affect the company as a whole have been identified.
Description: Лось О. В. Конкурентні стратегії Coca Cola Company на локальних ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12419
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лось_2023.pdfРобота бакалавра573.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.