Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12470
Title: Розробка програмного забезпечення для створення навчальних текстових квестів
Authors: Башмаков, Микола Едуардович
Keywords: інтерактивне навчання
текстові квести
Python
Neo4j
FastAPI
web-app
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, містить 21 рисунків, 11 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження –створення текстових навчальних квестів. Мета роботи: надати вчителям, студентам, а також широкому колу користувачів інструмент для створення та проходження текстових квестів в навчальних цілях. У роботі описаний процес розробки програмного забезпечення для створення навчальних текстових квестів. Було обрано Python 3 для реалізації серверної сторони, Neo4j як базу даних та ReactJS для реалізації клієнтської сторони. Вибір кожної з технологій було обґрунтовано. Особливу увагу в роботі приділено використанню графової бази даних Neo4j, яка дозволила використати ефективні графові структури для моделювання текстових квестів. Було представлено процес створення текстового квесту в додатку, включаючи створення запитань, варіантів дій, взаємозв'язків, отримання квестів та збереження результату проходження. Детально описано механізм взаємодії з базою даних. В результаті роботи було створено програмне забезпечення, яке забезпечує можливість створення та проходження навчальних текстових квестів. Програмне забезпечення було успішно протестовано та готове до використання.
EN : The work is presented on 68 pages of printed text, 21 figures, 11 references, 2 annexes. Object of the study – Creating Text-based Educational Quests. Aim of the study: To provide teachers, students, and a wide range of users with a tool for creating and experiencing text-based quests for educational purposes. The work describes the process of developing software for creating educational text-based quests. Python 3 was chosen for the backend, Neo4j as the database, and ReactJS for the front end. The choice of each technology was justified. Special attention was given to using the Neo4j graph database, which allowed for efficient graph structures for modeling text-based quests. The process of creating a text-based quest in the application was presented, including question creation, action choices, interconnections, quest retrieval, and result saving. The interaction mechanism with the database was described in detail. As a result of the work, software was created that enables the creation and completion of educational text-based quests. The software was successfully tested and is ready for use.
Description: Башмаков М. Е. Розробка програмного забезпечення для створення навчальних текстових квестів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Г. А. Циммерман. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12470
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashmakov_M_E.pdfРобота бакалавра4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.