Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12475
Title: Просування бізнесу через соціальні мережі
Authors: Нечитайло, Діана Вадимівна
Keywords: соціальні мережі
просування у соціальних мережах
соціальні мережі для бізнесу
маркетинг
social media
social media promotion
social media for business
marketing
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти просування бізнесу у соціальних мережах. Предмет дослідження: аспекти просування у соціальних мережах роздрібного бренду одягу. Мета дослідження: дослідити і запропонувати ефективні методи просування у соціальних мережах під діяльність українського бренду «Usual». Методи дослідження: теоретичне узагальнення, системний підхід формалізації, описовий, аналітичний. Для досягнення вищевказаної мети були поставлені завдання: - виявити найкращі методі для побудування ефективної стратегії просування у соціальних мережах; - проаналізувати діяльність компанії у соціальних мрежах, оцінити поточну стратегію просування; - сформулювати висновки з проведеного аналізу та розробити рекомендації щодо покращення стратегії просування бренду у соціальних медіа. Методи просування бізнесу у соціальних мережах: розробка стратегії, аналіз ключових показників ефективності стратегії, управління витратами, слідкування за трендами, оптимізація процесів, управління запасами та постачанням, мотивація та розвиток персоналу.
EN : Object of research: theoretical and practical aspects of business promotion in social networks. Subject of research: aspects of promotion in social networks of a retail clothing brand. Purpose: to study and propose effective methods of social media promotion for the Ukrainian brand. Research methods: theoretical generalization, systematic approach formalization, descriptive, analytical. To achieve the above goal, the following tasks were set: - to identify the best methods for building an effective social media promotion strategy; - analyze the company's activities in social media, evaluate the current promotion strategy; - formulate conclusions from the analysis and develop recommendations - to improve the brand promotion strategy in social media. Methods of business promotion in social media. Strategy development, analysis of key performance indicators of the strategy, cost management, trend monitoring, process optimization, inventory and supply management, staff motivation and development.
Description: Нечитайло Д. В. Просування бізнесу через соціальні мережі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12475
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нечитайло_2023.pdfРобота бакалавра742.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.