Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12504
Title: Онлайн платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях
Authors: Таточенко, Катерина Павлівна
Keywords: освітні комунікації
інформаційно-комунікаційні технології
освітні онлайн-платформи
кризові комунікації
соціальні медіа
соціальні мережі
educational communications
educational online platforms
information and communication technologies
crisis communications
social media
social networks
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 48 джерел. Об’єктом дослідження є онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Предметом дослідження є функціонал та алгоритми роботи онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Мета роботи: проаналізувати онлайн-платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях. Методи дослідження: компаративний аналіз, класифікація, дискурс-аналіз, аналіз літературних джерел, системний підхід, кейс-стаді, синхронічний̆ метод. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати поняттєвий апарат, практики застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті; 2) висвітлити класифікації освітніх онлайн-платформ, соціальних медіа та соціальних мереж; 3) визначити функціонал, алгоритми, переваги та недоліки використання онлайн-платформ під час пандемії та воєнного стану; 4) проаналізувати конкретні кейси користування онлайн-платформами в освітніх комунікаціях; 5) з’ясувати питання ефективності онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях на основі опитування студентського контингенту факультету журналістики ЗНУ. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, таких дослідників: М. Іконникова, І. Герасименко, В. Глущенко, М. Кадемія, В. Пешко, Д. Риднюк, К. Січкаренко, О. Спиваковський, І. Шахіна та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що узагальнено теоретичний̆ та практичний досвід вивчення онлайн-платформ як інструменту інформаційно-комунікаційних (ІКТ) технологій в освітніх комунікаціях, а саме визначено їхній функціонал, алгоритми роботи, переваги та недоліки в контексті кризових комунікацій – під час пандемії та воєнного стану. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, а також для удосконалення освітніх комунікацій шляхом використання онлайн-платформ як інструменту ІКТ.
EN : Tatochenko K. P. Online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. Zaporizhzhia, 2023. The main objective of the research was to analyze online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. This involved studying their functionality, operating algorithms, advantages, and disadvantages, particularly in the context of crisis communications such as a pandemic and a state of war. During the writing of the thesis, the following research methods were employed: comparative analysis (comparing thematic features of educational online platforms according to contemporary requirements), classification (grouping online platforms, social media, and social networks), discourse analysis (analyzing content considering historical, political, and social circumstances), systems approach (considering all categorical indicators of online platforms), synchronic method (emphasizing the conditions of the pandemic and the full-scale invasion of russia in Ukraine). The thesis has synthesized the theoretical and practical experience of studying online platforms as a tool of information and communication technologies in educational communications. Specifically, it has identified their functionality, working algorithms, advantages, and disadvantages in the context of crisis communications - during the pandemic and a state of war. The research has demonstrated that online platforms are a significant tool in the realm of information and communication technologies in educational communications. They offer a wide range of functionalities and can be utilized to enhance the processes of learning and communication.
Description: Таточенко К. П. Онлайн платформи як інструмент інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх комунікаціях : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12504
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatochenko Kateryna 2023.pdfРобота бакалавра2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.