Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12510
Title: Організація PR-заходів для підтримки соціального проєкту
Authors: Антропова, Надія Олексіївна
Keywords: освітні послуги
соціальні мережі
контент
абітурієнт
просування послуг
спілкування
сайт
educational services
social networks
content
prospective student
service promotion
communication
website
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: PR-технології соціального проєкту. Предмет дослідження: – особливості організації PR заходів для підтримки соціального проєкту «Rise of Ukraine». Мета роботи: оцінка ефективності використання PR-технологій для підтримки соціального проєкту «Rise of Ukraine» та розробка пропозицій щодо вдосконалення PR-діяльності. Завдання дослідження: 1) дослідити сутнісні характеристики PR-технологій в соціальній сфері; 2) визначити особливості PR-діяльності соціальних проєктів; 3) проаналізувати форми та методи PR-діяльності соціальних проєктів; 4) навести загальну характеристику соціального проєкту «Rise of Ukraine»; 5) провести аналіз PR-заходів соціального проєкту «Rise of Ukraine»; 6) розробити пропозиції щодо вдосконалення PR-діяльності соціального проєкту «Rise of Ukraine». Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, Королько В.Г., Паньків Н., Балабанова Л. В., Савельєва К. В., Слободян С. І., Солдатенко І.О., Ненецька Т.М. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Творчий доробок: у роботі репрезентовано понад 7 різних видів банерів, листівок, іміджеве інтерв’ю, соціальна реклама, аналіз рекламного ринку України, сертифікат та статистика інтернет-магазину. Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 3 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 53 сторінок. Список використаних джерел налічує 27 позицій (вміщений на 4 сторінках).
EN : The diploma work is dedicated to researching the promotion of educational services on social networks. In the modern world, social networks are becoming increasingly popular means of communication and information exchange, and educational institutions use them to attract attention to their services and attract new students. The aim of the work is to explore the promotion of educational services by educational institutions and their structural departments. The set goal involves solving the following tasks: outlining the theoretical contours of the concept of "educational services"; characterizing the methods of promoting educational services on social networks; analyzing the peculiarities of promoting Zaporizhzhia National University on social networks; determining the effectiveness of promoting the structural department of ZNU - the Faculty of Journalism on social networks. During the research, key success factors in promoting educational services were identified: creating interesting and valuable content, active interaction with the audience, using visually appealing content and emotional connection. Using the method of statistical analysis of the page, the effectiveness of promoting educational services of Zaporizhzhia National University and its structural department - the Faculty of Journalism on the social media platforms Facebook and Instagram was evaluated.
Description: Антропова Н. О. Організація PR-заходів для підтримки соціального проєкту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 53 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12510
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antropova 2023.pdfРобота бакалавра1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.