Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12513
Title: Специфіка PR-комунікації в шоу-бізнесі під час військових дій в Україні
Authors: Буренко, Анастасія Сергіївна
Keywords: PR-комунікація
шоубізнес
сфери шоубізнесу
селебріті
PR-communication
show business
areas of show business
celebrities
Issue Date: 2023
Abstract: UA : На сьогодні, в умовах жорсткої війни саме від інфлюєнсерів залежить багато в чому формування настроїв людей та формування громадської думки. Так склалося, що починаючи з 2020 року, після оголошення всесвітньої пандемії Covіd 19, переважна більшість шоубізнесу були змушені змінити інструменти комунікації і перевести її головним чином у мережу інтернет. Ще раніше, з 2014 року для зірок шоубізнесу постало складне питання вибору своєї позиції. Треба було визначитися з приорітетами і заявити про свою підтримку України і нашого народу, або змінити місцепроживання або свою професію назавжди. Тоді у світ шоубізнесу прийшли питання «За кого ти?», «Хто твої друзі?», «Чий Крим і Донбас?», «чи гастролюєш ти в росії?» і багато інших. На сьогодні, починаючи з 24 лютого 2022 р., ці питання стали жорсткішими і конкретнішими «якою мовою говориш?», «кого підтримуєш?», «кому донатиш?» і решта. Отже, в цих складних умовах великого значення набуває перегляд PR-технологій у світі шоубізнесу, оскільки на плечі команди «зірки», зокрема її комунікаційного відділу, покладено велику відповідальність за пабліцитний капітал, отже, тема нашої роботи є актуальною Об’єкт дослідження: сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube щодо діяльності провідних зірок шоубізнесу України. Предмет дослідження: особливості PR-комунікації зірок шоубізнесу україни і світу в період повномасштабної війни в Україні. Мета роботи: проаналізувати стан сучасної PR-комунікації в шоубізнесі в умовах військового часу, проаналізувати соціальну позицію селебріті і її роль для підтримки українців та популяризації і промоції української національної ідеї у світі.   Завдання дослідження: 1) окреслити теоретичні засади поняття «PR-комунікація»; «шоубізнес», «сфери шоубізнесу», «селебріті», 2) схарактеризувати сучасні методи позиціонування себе зірками шоубізнесу України в соціальних мережах та інтернеті, повязані з військовими діями в Україні; 3) проаналізувати особливості комунікації в умовах військових дій та визначити ефективність цієї комунікації. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, що досліджують PR-комунікацію в сфері шоубізнесу, таких, як М. Поплавський, Н. Варцаба, Е. Гапоненко, В. Рихлік, К.Гуцалюк, В.Королько, А.Скрипка, О.Хлистун, а також сьогодення вимагає ґрунтовного аналізу PR-технологій та конкретизації деяких положень щодо сучасних тенденцій розвитку шоубізнесу повязаних із чутливим темами. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Творчий доробок: у роботі репрезентовано 6 макетів різного виду рекламної продукції і великий проєкт розробки бренд-комунікації для фірми спортивного одягу. У ньому також представлено 6 сертифікатів неформальної освіти. Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 2 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 66 сторінки. Список використаних джерел налічує 43 позиції (вміщені на 4 сторінках).
EN : Today, in the conditions of a harsh war, the formation of people's moods and the formation of public opinion largely depend on influencers. It so happened that starting in 2020, after the announcement of the global pandemic of Covid-19, the vast majority of show business was forced to change communication tools and transfer it mainly to the Internet. Even earlier, since 2014, the difficult question of choosing their position arose for show business stars. I had to decide on my priorities and declare my support for Ukraine and our people, or change my place of residence or my profession forever. Then the questions "Who are you for?", "Who are your friends?", "Whose Crimea and Donbas?", "Are you touring in Russia?" came into the world of show business. and many others. Today, starting from February 24, 2022, these questions have become tougher and more specific: "what language do you speak?", "who do you support?", "who do you donate to?" and the rest Therefore, in these difficult conditions, a review of PR technologies in the world of show business becomes of great importance, since the shoulders of the "star" team, in particular its communication department, are entrusted with a great responsibility for public capital, therefore, the topic of our work is relevant The object of the study: pages of social networks and publications on Instagram, Facebook, Youtube regarding the activities of the leading stars of show business of Ukraine. The subject of the study: peculiarities of PR communication of show business stars of Ukraine and the world during the full-scale war in Ukraine. The purpose of the work: to analyze the state of modern PR communication in show business in wartime conditions, to analyze the social position of celebrities and their role in supporting Ukrainians and popularizing and promoting the Ukrainian national idea in the world. 
Description: Буренко А. С. Специфіка PR-комунікації в шоу-бізнесі під час військових дій в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12513
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burenko 2023.docxРобота бакалавра13.87 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.