Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12538
Title: Розробка ігрового застосунку з використанням системи Unity
Authors: Денисенко, Юрій Олександрович
Keywords: ігровий застосунок
процедурна генерація
штучний інтелект
алгоритми
адаптація
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дана дипломна робота присвячена розробці ігрового застосунку жанру Rogue-like на базі платформи Unity та мові програмування C#, з використанням процедурної генерації та засобів штучного інтелекту. В сучасному світі ігрова індустрія розвивається швидкими темпами, але все ще існує потреба у нових, цікавих ігрових досвідах. Метою цієї роботи є розробка ігрового застосунку, який використовує процедурну генерацію контенту та засоби штучного інтелекту для створення конкурентноспроможного проекту та показу переваг обраних технологій у сучасному ринку. Завдання дослідження включають аналіз існуючих ігрових проектів, їх недоліків та переваг, а також саме дослідження методів та алгоритмів процедурної генерації, вибір та реалізацію відповідних алгоритмів та інструментів штучного інтелекту, а також розробку ігрового застосунку з використанням отриманих знань. Дана кваліфікаційна робота докладно описує розробку зазначеного застосунку, та важливість обраного дослідження, що робить внесок у розвиток технологій процедурної генерації та ШІ у ігрових середовищах.
EN : This thesis is devoted to the development of a Rogue-like game application based on the Unity platform and the C# programming language, using procedural generation and artificial intelligence. In today's world, the gaming industry is evolving rapidly, but there is still a need for new, interesting gaming experiences. The purpose of this work is to develop a game application that uses procedural content generation and artificial intelligence tools to create a competitive project and show the advantages of selected technologies in the modern market. The objectives of the study include the analysis of existing game projects, their disadvantages and advantages, as well as the study of methods and algorithms for procedural generation, the selection and implementation of appropriate algorithms and artificial intelligence tools, as well as the development of a game application using the knowledge gained. This qualification work describes in detail the development of this application, and the importance of the selected study, which contributes to the development of procedural generation technologies and AI in game environments.
Description: Денисенко Ю. О. Розробка ігрового застосунку з використанням системи Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник І. А. Скрипник. Запоріжжя : ЗНУ. 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12538
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Денисенко.pdfРобота бакалавра1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.