Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12552
Title: Розробка ігрового застосунку з використанням оптимального руху об`єктів на основі методів штучного інтелекту
Authors: Величко, Данило Олександрович
Keywords: штучний інтелект
Unity
скрипт
моделювання трас
системні вимоги
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота присвячена вивченню можливостей розробки ігрових застосунків на Unity та імплементуванню ШІ у якості суперника. У роботі було проведено аналіз існуючих технологій розробки ігор та мето-дів імплементування штучного інтелекту. Були досліджені методи напи-сання скриптів на С# для надання ШІ можливості реагувати на навколиш-нє середовище. Для реалізації застосунку було використано інструменти рушія Unity та мову програмування С#. Були розроблені скрипти для орієнтування ШІ на трасі та мапи для гри за допомогою редактора мап Unity. У роботі було показано, що Unity є багатофункціональним та при цьому зручним рушієм для розробки ігрових застосунків. Задані штучно-му інтелекту скрипти та методи навігації дозволяють йому орієнтуватися на трасі та конкурувати з гравцем. Результати тестів підтверджують висо-ку якість роботи ігрового застосунку при низьких системних вимогах та відображають можливості розвитку штучного інтелекту. Кваліфікаційна робота містить докладний опис процесу створення ігрового застосунку, дослідження існуючих рішень та їх переваг або недо-ліків, результати тестування та аналіз отриманих результатів. Робота є внеском у розвиток науки та технологій використання ШІ у ігрових засто-сунках, та при подальшій розробці може стати конкурентоспроможним продуктом у світі ігор.
EN : The qualification work is devoted to the study of the possibilities of de-veloping game applications on Unity and the implementation of AI as a com-petitor. The work analyzes existing game development technologies and meth-ods of implementing artificial intelligence. Methods of writing C# scripts to en-able AI to respond to the environment were investigated. The tools of the Unity engine and the C# programming language were used to implement the application. Scripts were developed to guide the AI on the track and maps for the game using the Unity map editor. The paper shows that Unity is a multifunctional and convenient engine for developing gaming applications. The scripts and navigation methods de-fined for the AI allow it to navigate the track and compete with the player. The test results confirm the high quality of the gaming application with low system requirements and reflect the possibilities of artificial intelligence development. The qualification work contains a detailed description of the process of creating a gaming application, a study of existing solutions and their ad-vantages or disadvantages, test results, and an analysis of the results. The work is a contribution to the development of science and technology of using AI in gaming applications, and with further development can become a com-petitive product in the world of gaming.
Description: Величко Д. О. Розробка ігрового застосунку з використанням оптимального руху об`єктів на основі методів штучного інтелекту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник І. А. Скрипник. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12552
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Величко.pdfРобота бакалавра2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.