Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12608
Title: Креативний контент українських брендів: психотехнології відеореклами
Authors: Димова, Яна Валеріївна
Keywords: video advertising
psychotechnologies
brand
advertising discourse
promotion
positioning
відеореклама
психотехнології
бренд
рекламний дискурс
просування
позиціонування
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми дослідження. Сучасна відеореклама є провідним інструментом для позиціонування та просування брендів на ринку. Вона сприяє отриманню інформації про товар чи послугу, організовує комунікацію між клієнтом та компанією. З розвитком технологій виробництва зростає і конкуренція серед рекламного контенту, тому фахівці удосконалюють та модернізують структурні елементи повідомлення. Лише креативно розроблений та впроваджений меседж може забезпечити прибуток та розвиток бренду. Рекламісти вдало застосовують різноманітні психотехнології при розробці відеореклами, обирають ефективні засоби просування та отримують оптимальні результати від переглядів роликів. Відеореклама, яка постійно з’являється у соціальних ресурсах та телебаченні, створює емоційний вплив на глядачів. Також вона може формувати поведінку, думки та переконання. Дослідження психологічних впливів на цільову аудиторію допомагає рекламістам створювати унікальні торгові пропозиції та реалізовувати успішніші рекламні кампанії. Крім того, вивчення психологічних аспектів відеореклами може допомогти фахівцям критично оцінювати рекламне середовище. Викликає зацікавлення у науковців впровадження психотехнологій у рекламний дискурс, тому обрана тема є актуальною та перспективною для дослідження. Мета роботи: дослідити психотехнології, що використовуються у відеорекламі українських брендів. Реалізація мети передбачає розв‘язання таких завдань: 1) розглянути особливості сучасної відеореклами; 2) виокремити основні психотехнології у рекламному дискурсі; 3) проаналізувати особливості використання психотехнологій у відеорекламі українських брендів. Об’єкт дослідження: відеореклама українських брендів. Предмет дослідження: специфіка та різновиди психотехнологій у відеорекламі українських брендів. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців: І. Ангелко, Ю. Головачук, Н. Думанського, Ю. Миронова, Б. Обритько, Н. Санакоєвої. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація. Димова Я. Креативний контент українських брендів: психотехнології формування довіри. Молода наука. 2023. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2023». Запорізький національний університет. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. Творчий доробок. У роботі представлено 11 рекламних, соціальних та комерційних проєктів за 2019-2023 роки навчання на факультеті журналістики за освітньою програмою «Реклама та звʼязки з громадськістю». Структура роботи. Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 35 сторінок. Список використаної літератури містить 23 найменування, викладених на двох сторінках.
EN : Modern video advertising is a leading tool for positioning and promoting brands in the market. It facilitates obtaining information about the product or service, organizes communication between the client and the company. With the development of production technologies, the competition among advertising content is also growing, so specialists improve and modernize the structural elements of the message. Only a creatively designed and implemented message can ensure profits and brand development. Advertisers successfully use various psychotechnologies when developing video ads, choose effective means of promotion and get optimal results from watching videos. Video advertising, which constantly appears on social media and television, creates an emotional impact on viewers. It can also shape behavior, thoughts, and beliefs. The study of psychological influences on the target audience helps advertisers create unique sales offers and implement more successful advertising campaigns. In addition, studying the psychological aspects of video advertising can help professionals critically evaluate the advertising environment. Scientists are interested in the introduction of psychotechnologies into advertising discourse, therefore the chosen topic is relevant and promising for research. The work examines the specifics of modern video advertising, highlights the main psychotechnologies in advertising discourse, and analyzes the features of the use of psychotechnologies in video advertising of Ukrainian brands.
Description: Димова Я. В. Креативний контент українських брендів: психотехнології відеореклами : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 35 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12608
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dymova 2023.docxРобота бакалавра5.06 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.