Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12609
Title: Стратегії просування масового спорту в соціальних медіа
Authors: Доценко, Володимир Васильович
Keywords: mass sport
promotion
strategies
brand
social media
масовий спорт
просування
стратегії
бренд
соціальні мережі
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми дослідження. Сучасні соціальні медіа є провідними майданчиками для ведення бізнесу та просування ідей, явищ. Вони мають потужні інструменти, які дозволяють брендам, організаціям досягати ефективних результатів просування та інформування масової аудиторії. Величезний масив інформації, який доступний сучасним користувачам соціальних медіа, має бути адаптований до сучасних потреб споживача. Конкурентна боротьба за увагу кожного реципієнта змушує фахівців знаходити та впроваджувати інноваційні стратегії просування контенту. Особливо ретельно необхідно розробляти й впроваджувати їх в спорті, адже він має широкий спектр товарів, послуг та ідей. Сучасні технології мають формувати цінності спорту, здорового способу життя, фізичної культури та виховання, стимулювати взаємовигідну співпрацю з установами. Просування спорту здійснюється для того, щоб презентувати його як соціально важливий вид діяльності та активного відпочинку. На сьогодні особливо важливо довести масовій аудиторії, що спорт може позитивно впливати на свідомість, сприяє фізичному розвитку особистості і країни в цілому. Соціальні медіа надають широкий вибір видів масового спорту та фізичної культури, які максимально властиві кожній особистості. Науковці все частіше звертають увагу на функціонування спортивних медіа та ринку спортивних товарів в соціальному просторі. Практики адаптують медіа до умов інтернет-платформ, створюють матеріали відповідно до вимог соціальних мереж, розширюють візуальні та технічні інструментів. Тому й виникає потреба проаналізувати стратегії просування масового спорту в соціальних медіа. Мета роботи полягає у виявленні домінантних типів сучасних стратегій просування масового спорту в соціальних мережах та блогах. Реалізація мети передбачає розв‘язання таких завдань: 1) розглянути специфіку просування; 2) виокремити основні стратегії просування в соціальних медіа; 3) проаналізувати особливості просування масового спорту в соціальних мережах та блогах. Об’єкт дослідження: інструменти просування масового спорту в соціальних мережах та блогах. Предмет дослідження: специфіка та різновиди стратегій просування масового спорту в соціальних мережах та блогах. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців: В. Бугрима, Т. Лук’янець, Ю. Миронова, Н. Санакоєвої, специфіки просування спорту О. Садовнік, О. Саранчук, І. Смірнова. У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку соціальної відеореклами); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Структура роботи. Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 40 сторінок. Список використаної літератури містить 20 найменувань, викладених на двох сторінках.
EN : Modern technologies should shape the values of sports, a healthy lifestyle, physical culture and education, stimulate mutually beneficial cooperation with institutions. Promotion of sports is carried out in order to present it as a socially important type of activity and active recreation. Today, it is especially important to prove to the mass audience that sports can positively influence consciousness, contribute to the physical development of the individual and the country as a whole. Social media provides a wide selection of mass sports and physical culture, which are most characteristic of each individual. Scientists increasingly pay attention to the functioning of sports media and the market of sports goods in the social space. Practitioners adapt media to the conditions of Internet platforms, create materials in accordance with the requirements of social networks, expand visual and technical tools. That is why there is a need to analyze the strategies of mass sports promotion in social media. In the work, scientific research on promotion in social media is analyzed, varieties of promotion strategies are singled out, the specifics of mass sports promotion strategies in social networks and blogs are investigated.
Description: Доценко В. В. Стратегії просування масового спорту в соціальних медіа : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 40 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12609
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dotsenko 2023.pdfРобота бакалавра1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.