Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12610
Title: Рекламний дискурс у радіопросторі України: семантичний та комунікаційний аспекти
Authors: Зацарінна, Яна Дмитрівна
Keywords: radio advertising
advertising
sponsorship
communication aspect
semantic aspect
radio
timing
advertising block
drug advertising
social advertising
радіореклама
реклама
спонсорство
комунікаційний аспект
семантичний аспект
радіо
хронометраж
рекламний блок
лікарська реклама
соціальна реклама
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Рекламні комунікації займають важливу та принципово нову роль в сучасному житті бізнесу та житті звичайних людей. Час, коли телевізійна реклама домінувала над всіма іншими видами, проходить. Тому алгоритм впливу рекламної комунікації на масову свідомість має бути у фокусі найоперативнішого медіа, яке знаходиться поруч зі споживачами в усіх життєвих ситуаціях – радіомовлення. Вивченням радіореклами займалися такі дослідники, як : Л.Г. Грановський [1], В.Ю. Лозівська [1], Ю.В. Любченко [3], П.В. Мірошниченко [4], В.Л.Полукаров [15], Н.Д. Санакоєва [21], але системного дослідження сучасної радіореклами, на жаль, немає, це і зумовило актуальність дослідження. Об’єктом дослідження є рекламна комунікація радіохолдингу «TAVR Media», зокрема радіо – «XIT FM», «Мелодія FM», «Радіо Relax», «Radio Jazz», «Радіо Рокс», «КISS FM», «Наше радіо», «Classiс Radio», «Радіо БАЙРАКТАР». Предметом дослідження є комунікаційний та семантичний аспекти рекламної комунікації активів радіохолдингу «TAVR Media». Мета роботи – дослідити комунікаційний та семантичний аспекти рекламної комунікації сучасного українського радіопростору, на прикладі активів радіохолдингу «TAVR Media». Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1) схарактеризувати історію становлення радіохолдингу «TAVR Media»; 2) проаналізувати дотримання норм законодавчого регулювання реклами на радіо; 3) дослідити рекламну комунікацію радіоактивів холдингу «TAVR Media» у контексті комунікаційного та семантичного аспектів; 4) репрезентувати власне творче портфоліо. Методологічну і теоретичну основу роботи складають праці дослідників рекламного дискурсу у сфері радіореклами, зокрема таких, як: Л.Г. Грановський [1], В.Ю. Лозівська [1], Ю.В. Любченко [3], П.В. Мірошниченко [4], В.Л. Полукаров [15], Н.Д. Санакоєва [21] та інші. Практичне значення полягає у можливості використання одержаних результатів у професійній діяльності рекламістів та працівників радіо. Це дослідження може стати у пригоді громадським організаціям, які цікавляться структурою рекламного процесу радіостанцій та дотримання ними правових норм. Наукова новизна одержаних результатів полягає дослідженні комунікаційного та семантичного аспектів рекламної комунікації активів радіохолдингу «TAVR Media». Творчий доробок (Додаток І, Додатки І.1-І.6, Додаток И, Додаток Й): 1. Наукові дослідження (2): 1) Зацарінна Я.Д. Рекламна комунікація «TAVR Media» як лідера радіоринку України. ХVI університетська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторів і молодих учених «Молода наука-2023» 17-22 квітня 2023 року (ДОДАТОК З). 2) Санакоєва Н.Д., Зацарінна Я.Д. Персональний бренд: сутність та структура поняття. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.142-145 (ДОДАТОК И). 2. Проєкти (2): 1) Розробка соціальної реклами на тему «Пасивне куріння» в межах дисципліни «Психологія реклами». 2) Розробка соціальної реклами на тему «Співзалежні» в межах конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді». 3. Рекламні матеріали (7): 1) 7 дописів для ТОВ «Брокард-Україна» у рамках проходження практики. Апробація. 1. Зацарінна Я.Д. Рекламна комунікація «TAVR Media» як лідера радіоринку України. ХVI університетська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторів і молодих учених «Молода наука-2023» 17-22 квітня 2023 року (ДОДАТОК З). 2. Санакоєва Н.Д., Зацарінна Я.Д. Персональний бренд: сутність та структура поняття. The XXII International Scientific and Practical Conference «Modern scientific space and learning in special conditions», May 05 – 07, Toronto, Canada. Р.142-145 (ДОДАТОК И). Структура роботи. Складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, 18 додатків. Обсяг основної роботи – (65 сторінок). Список використаної літератури включає 25 найменувань (викладених на 2 сторінках).
EN : The thesis is devoted to the study of aspects of advertising communication of the assets of the radio holding «TAVR Media» in 2022-2023. In today's world, advertising communications play an important and fundamentally new role in modern business life and the lives of ordinary people. The time when television advertising dominated all other forms is passing. Therefore, the algorithm of the influence of advertising communication on the mass consciousness should be in the focus of the most operative media, which is close to consumers in all life situations - radio broadcasting. The purpose of the work is to investigate the communication and semantic aspects of advertising communication in the modern Ukrainian radio space, using the assets of the «TAVR Media» radio holding as an example. The set goal involves solving the following tasks: characterize the history of the formation of the «TAVR Media» radio holding; analyze the legal regulation of radio advertising; to investigate the advertising communication of radioactive assets of the «TAVR Media» holding; to represent one's own creative portfolio. During the study, the key success factors of the analysis of the largest Ukrainian radio holding were determined, all characteristics were covered: history of formation, radio assets, management, share of radio space, absolute coverage, ratings, advertising communication, statistics on advertising revenue and sponsorship. Using the analysis of advertising campaigns, strategies and ideas, the effectiveness of radio advertising of the «TAVR Media» holding was evaluated.
Description: Зацарінна Я. Д. Рекламний дискурс у радіопросторі України: семантичний та комунікаційний аспекти : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12610
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zatsarinna 2023.docxРобота бакалавра7.8 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.