Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12613
Title: Рекламний дискурс у період пандемії
Authors: Коломоєць, Микита Анатолійович
Keywords: advertising discourse
advertising communication
social crises
pandemic
martial law
effective formation of advertising discourse
peculiarities of advertising discourse formation
impact of the pandemic and martial law on advertising discourse
practical research of advertising communication
advertising companies
strategies of advertising companies
рекламний дискурс
рекламна комунікація
соціальні кризи
пандемія
воєнний стан
ефективне формування рекламного дискурсу
особливості формування рекламного дискурсу
вплив пандемії та воєнного стану на рекламний дискурс
практичне дослідження рекламної комунікації
рекламні компанії
стратегії рекламних компаній
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність проблеми. Рекламний дискурс є невід’ємною складовою сучасного суспільства, яке стикається зі складними викликами, такими як пандемія, військовий час та економічна криза, викликана цими чинниками. У цих непередбачуваних умовах компанії змушені адаптуватись та знаходити ефективні стратегії, щоб залучати увагу та взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. За останні роки пандемія призвела до фундаментальним змін у житті людей усього світу і вплинула на всі аспекти суспільства, включаючи й рекламний дискурс. Рекламна комунікація, її формат та ефективність у період світової пандемії набула особливого значення для компаній, оскільки останні мусили швидко адаптуватись до нових реалій і змінювати свої комунікаційні стратегії. Водночас, військовий час також є яскравим прикладом складних випробуваннь для рекламодавців, які повинні враховувати особливості цього періоду та забезпечувати ефективну комунікацію зі споживачами. У таких кризових ситуаціях, рекламний дискурс має велике значення в інформуванні громадськості, залученні уваги до важливих питань, а також підтримці брендів та компаній, яким необхідно продовжувати роботу, незважаючи на надскладні економічні обставини. Варіюючи свої стратегії та повідомлення, рекламні компанії можуть впливати на сприйняття суспільства, мобілізувати ресурси та сприяти позитивним змінам. Отже, вивчення рекламного дискурсу у період пандемії є надзвичайно актуальним. Розуміння особливостей розбудови стратегій у цих умовах може допомогти рекламодавцям адаптуватись до змін, ефективно спілкуватись зі своєю цільовою аудиторією та досягати поставлених цілей. Дослідження рекламної комунікації у контексті пандемії та, відповідно, складних економічних умов є важливим кроком у розвитку маркетингових стратегій та підвищенні комунікаційної ефективності в кризових умовах. Мета дослідження полягає у виявленні ролі рекламного дискурсу у період пандемії. Завдання дослідження: 1. Описати функціональні можливості рекламної комунікації в умовах кризових ситуацій; 2. Осмислити тенденції трансформацій рекламного дискурсу в умовах пандемії; 3. Охарактеризувати стратегії рекламних кампаній та їх підходи до комунікації в період суспільних криз. Об’єкт дослідження: рекламна комунікація відомих українських брендів у період суспільної кризи (пандемії). Предмет дослідження: інструменти реалізації рекламних стратегій. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як Ю. А Грушевська, Н. Р. Барабанова, О. М Назаренко, Л. М. Писаренко [41], Н. В. Попова [12], Б. А. Обритько [11], Ю. Б. Миронов [10], А. В. Кульчицька [8], Н. Думанський, Ю. Чура [5], І. В. Ангелко та Є. Ю. Сазанська [1]. Практичне значення одержаних результатів. Результати роботи можуть бути корисними для розуміння особливостей формування рекламного дискурсу під час суспільних криз. Також матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних із відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Творчий доробок: у роботі репрезентовано обрані проєкти за 2019-2023 роки навчання на факультеті журналістики за освітньою програмою «Реклама та звʼязки з громадскістю». Сумарна кількість матеріалів цих проєктів налічує 95 різних видів банерів, листівок, візитівок, білбордів, дизайнерських розробок для соціальних мереж та відеоматеріали. Також присутні матеріали з реальних комерційних замовлень, в тому ж числі для політичної сфери (проєкти №7 та №8). Структура: Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і двох додатків. Обсяг основної роботи - 47 сторінок. Список використаної літератури містить 24 найменування, викладені на трьох сторінках.
EN : The thesis is devoted to the study of advertising discourse during a pandemic and wartime. The aim of the work is to analyze the theoretical aspects of advertising discourse, determine the role of advertising communication in crisis situations, and evaluate the effectiveness of advertising strategies in these conditions. The study also aims to examine the impact of the pandemic and martial law on the formation of advertising discourse and identify factors that facilitate or complicate the achievement of marketing goals during crisis situations. The study identified key success factors for advertising communication during social crises: Advertising should be sensitive to the context of the crisis and take into account the needs and emotional state of the audience. It should be empathetic, show understanding of the situation, and show support. Advertising should be educational and convey useful information that will help the audience understand the situation and make informed decisions. It is important that advertising create a positive mood and provide hope. It can emphasize the importance of mutual support, solidarity, and mutual assistance in difficult times. Advertising campaigns should be flexible and able to adapt to new conditions. Responding quickly to changing situations and adapting communication helps keep the advertising strategy relevant and effective. Consumers are more likely to give preference to companies that demonstrate their responsibility and make efforts to help society. Advertising should be on channels where consumers actively seek information and interact.
Description: Коломоєць М. А. Рекламний дискурс у період пандемії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12613
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolomoiets 2023.docРобота бакалавра11.59 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.