Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12618
Title: Вебсайт як складова успішної комунікації брендів fashion-індустрії
Authors: Назарова, Дар’я Ігорівна
Keywords: бренд
позиціонування
комунікація
вебсайт
соцмережі
brand
positioning
communication
website
social networks
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єктом дослідження є сторінки соціальних мереж і публікації в Instagram, Facebook, Youtube провідних fashion- брендів України. Предмет дослідження – функціональні особливості вебсайтів і офіційних сторінок соцмереж брендів модної індустрії, як складових успішної комунікації в умовах військових дій в Україні. 6 Мета дослідження: проаналізувати cтан сучасної комунікації через вебсайти і офіційні сторінки в соцмережах в галузі fashion. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:  проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання і з’ясувати специфіку дефініцій «fashion-індустрія», «комунікація», «вебсайт», «інструментарій комунікації»,  проаналізувати роль сайту як провідного інструмента комунікації фенш-брендів,  визначити особливості взаємодії зі споживачами у сфері fashion-індустрії та систематизація на цих засадах основних стратегій взаємодії зі споживачами на ринку моди. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці провідних вітчизняних і закордонних учених, а саме: праці вітчизняних та закордонних дослідників, як-от: Дворніков М., Деменко А., Доценко К., Іванець Т., Пилявська Д., Корнілова Н., Ніфатова О., Курбан О., Литовченко І.Романенко О., Романченко Н., Фіщук С., Чуловська Н. та інших. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація роботи: участь у міжнародній конференції «European scientific congress, Madrid, Spain і публікація тез у збірнику на тему - Назарова Д., Доценко К. Web-сайт як складова успішної комунікації в фешн-індустрії. European scientific congress. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Madrid, Spain. 2023. Pp. 17-21. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-european-scientific-congress-12-14-06-2023-madrid-ispaniya-arhiv/ (Додаток Г). Творчий доробок: у роботі репрезентовано проєкт розробки сайту для інтернет-магазину, 8 макетів різного виду рекламної продукції (Додаток А). У ньому також представлено 6 сертифікатів неформальної освіти (Додаток Б). Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 4 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 77 сторінок. Список використаних джерел налічує 39 позицій (вміщених на 4 сторінках).
EN : Conducting an advertising campaign for a product or service for a brand or organization is an important component of the activity of these structures, because it is a symbol of commercial activity, ensures financial success and stability due to the emotional connection between the organization and consumers. The website, as of today and for the last decade, is what provides all aspects of the business (online revenue, advertising and brand action, website effect on the brand and the full range of customer support, which is an integral part of the overall strategy of the company. Modern conditions of existence of fashion brands are not easy, and Ukrainian ones are even more difficult. At first, they had to reformat their communication, completely switching to digital due to the global pandemic, and now for more than a year, Ukrainian designers and fashion brands, together with the entire nation, are forced to survive by resisting the aggressor country. We must note the fact that they fight worthily on several fronts, producing their own products, maintaining their infrastructure, keeping and supporting their workers. On the other hand, like the rest of the industries, the world of fashion has become a socially responsible type of business, initiating the collection of money for charity, supporting the army with warm things, participating in the information war, promoting the ideals of the Ukrainian mentality all over the world at fashion shows, producing special types of jewelry and collections dedicated to Ukraine. The object of the study is the pages of social networks and publications on Instagram, Facebook, YouTube of the leading fashion brands of Ukraine. The subject of the study is the functional features of websites and official social media pages of fashion industry brands as components of successful communication in the context of military operations in Ukraine. The purpose of the study: to analyze the state of modern communication through websites and official pages in social networks in the field of fashion.
Description: Назарова Д. І. Вебсайт як складова успішної комунікації брендів fashion-індустрії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12618
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarova 2023.pdfРобота бакалавра3.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.