Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12619
Title: Імідж України: питання формування і просування на міжнародній арені
Authors: Напіральська, Діана Антонівна
Keywords: image
brand
promotion
Ukraine
імідж
бренд
просування
Україна
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність дослідження є важливим наразі, оскільки від його ефективності може залежати не тільки економічний розвиток країни, але і її політична та культурна впливовість на міжнародній арені. В сучасному світі конкуренція між країнами стає все більш інтенсивною. Глобалізація, зростання міжнародних відносин та швидкість комунікацій дозволяють інформації про країни швидко поширюватись і впливати на їх сприйняття. Імідж може впливати на багато аспектів, таких як туризм, інвестиції, зовнішньоекономічні відносини та політичні зв'язки. Розгляд іміджу країни має велике значення для її розвитку та просування Об’єктом дослідження є процес іміджування України. на міжнародній арені. Предметом дослідження є специфіка формування і просування іміджу України на міжнародній арені. Мета роботи полягає у дослідженні та вивченні особливостей, проблем та можливостей процесу формування та просування іміджу України на міжнародній арені. Реалізація мети передбачає реалізацію таких завдань: 1) Визначити теоретичні основи формування іміджу країни, розглянути досвід інших країн у цій сфері та описати особливості формування іміджу України. 2) Проаналізувати проблеми, з якими історично стикається Україна у формуванні та просуванні свого іміджу на міжнародній арені та оцінити наслідки недостатньої уваги до цього процесу. 3) Вивчити методи та інструменти формування та просування іміджу країни та оцінити їх ефективність в контексті України. 4) Дослідити роль різних аспектів у формуванні та просуванні іміджу України на міжнародній арені, включаючи історію, громадськість, ЗМІ та інші зацікавлені сторони. 5) Розробити проєкт для поліпшення іміджу України на міжнародній арені після перемоги у російсько-українській війні. Методи дослідження обрані відповідно до поставлених завдань і мети дослідження, а також доступності ресурсів інформації: аналіз наукових джерел, метод полягає у вивченні наукових статей, монографій та інших публікацій, що дозволяє отримати глибинне розуміння теоретичних основ формування іміджу країни; дослідження соціальних мереж дозволяє отримати інформацію про популярність іміджу України в соціальних мережах, а також виявити проблемні моменти; експертні оцінки у галузі міжнародних відносин, туризму, культури тощо. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як Buhmann A., Kliuchnyk R., Бойко І., Іванова С., Киридон А., Колосок С., Лавриненко Г., Молчанова О., Сабадишина Ю. та Чечель О. Наукова новизна одержаних результатів полягає у спробі комплексного розгляду іміджу України як складової частини міжнародної репутації країни та врахуванні сучасних геополітичних та культурних тенденцій. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути корисні для розвитку країни, залучення іноземних інвестицій, розвитку рекламного супроводу туристичної діяльності та підвищення її міжнародного іміджу. Апробація роботи: 1. Напіральська Д., Доценко К. Діяльність креативної агенції banda в процесі просування іміджу України на міжнародній арені. The 6th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (June 5-7, 2023). SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. Pp.416-419. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-IN-MODERN-SCIENCE-5-7.06.2023.pdf Творчий доробок: у роботі репрезентовано «Проєкт майбутнього»: розробка айдентики для Національного природного парку «Подільські товтри», створений логотип, макети зовнішньої реклами та мерч. Проєкт отримав 2 місце на конкурсі рекламних проєктів у категорії «Рекламна продукція» в рамках Медіафестивалю «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння і поваги» (Факультет журналістики ЗНУ, травень 2023 р.) Також є банери, листівки для інших соціальних та комерційних проєктів. Були створені дописи у соціальні мережі для іміджевого відділу факультету журналістики ЗНУ. Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 9 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 80 сторінок. Список використаних джерел налічує 38 позицій (вміщений на 4 сторінках).
EN : The diploma work is devoted to the study of the concept of the image of the country based on the image of Ukraine. Not only the economic development of the country, but also its political and cultural influence in the international arena may depend on the effectiveness of the research. Now the competition between countries is becoming more and more intense. Globalization, the growth of international relations and the speed of communications allow information about countries to spread quickly and influence their perception. Image can influence tourism, investments, foreign economic relations and political connections. Considering the country's image is of great importance for its development and promotion. The purpose of the work arises in the study and release of peculiarities, problems and opportunities of the process of formation and promotion of the image of Ukraine on the international arena. And it involves the implementation of the following tasks: definition of the theoretical basis of the concept of "country image", analysis of historical aspects, consideration of the works of leading agencies and development of one's own project. During the research, it was found that the formation of a positive image of the country is a complex and long-term process that requires efforts from the government, business, the public and other stakeholders. Ukraine has many powerful brands that represent the country and influence the world view, after which they remain symbols of its culture and identity. And the creative agencies Banda Agency and Fedoriv Agency make a great contribution to the development and promotion of the image of Ukraine in the world.
Description: Напіральська Д. А. Імідж України: питання формування і просування на міжнародній арені : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12619
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Napiralska 2023.pdfРобота бакалавра5.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.