Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12620
Title: Сучасні комунікаційні стратегії просування запорізьких кав’ярень «Булка» та «Coffeelab» за допомогою інструментів реклами та SMM
Authors: Ністор, Ірина Олександрівна
Keywords: особливості рекламної стратегії
аналіз рекламного середовища
тенденції комунікації
рекламні заходи
маркетингова діяльність
features of the advertising strategy
analysis of the advertising environment
communication trends
advertising activities
marketing activity
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Зважаючи на відсутність досвіду і ґрунтовних аналітичних досліджень стану сегменту кав’ярень в умовах пандемії та війни через короткий проміжок часу, вважаємо нашу роботу вельми актуальною і потрібною. Практичний аналіз використання сучасних комунікаційних стратегій просування кав’ярень міста Запоріжжя за допомогою інструментів реклами та SMM, здійснений у цій розвідці, є спробою особисто розібратися у проблемі й запропонувати шляхи її розв’язання. Зовсім недавно маркетинг впевнено зайняв місце на ринку як засіб створення і підтримки певних стандартів людського життя. Метою корпоративної маркетингової діяльності є забезпечення рентабельності, тобто отримання певної прибутковості протягом заданого періоду часу за рахунок максимального задоволення потреб споживачів. Для його реалізації необхідно вирішити дві основні взаємопов'язані задачі: продати якомога більше товарів і максимально задовольнити споживачів. За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, тобто про ціни, які споживачі готові платити. Крім того, маркетинг дає можливість зрозуміти, як бізнес повинен організувати процес продажу своєї продукції, як розробити заходи для виведення її на ринок, розробити рекламні стратегії та створити попит в умовах конкурентного тиску з боку інших діючих підприємств на тому ж ринку. Метою даного дослідження є аналіз сучасних комунікаційних стратегій, якими користуються кав'ярні міста Запоріжжя для свого просування за допомогою інструментів реклами та SMM. Відповідно до мети необхідно виконати наступні завдання: 1) дослідити сутність та концептуальні основи сучасних рекламних кампаній; 2) Визначити основні тенденції комунікації на сучасному ринку кав’ярень України та світу. 3) Розглянути теоретичний аспект питання «комунікаційна стратегія як засіб створення кав’ярень-брендів». 4) Дослідити, якими комунікаційними стратегіями за допомогою реклами та SMM користуються кав'ярні міста Запоріжжя (наприклад, «Булка» та «Coffeelab») під час своєї розкрутки. Об’єктом дослідження є рекламні стратегії мережі запорізьких кав’ярень «Булка» та «Coffeelab» у певному конкурентному середовищі за 2022-23 роки. Предметом дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення рекламної діяльності мережі кав’ярень «Булка» та «Coffeelab». Наукова новизна, представлена в кваліфікаційній роботі: обґрунтовано методику вдосконалення маркетингових кампаній мереж кав’ярень «Булка» та «Coffeelab», що сприятиме покращенню фінансових показників, підвищенню лояльності споживачів та підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Ідентифікацію проводили за такими джерелами інформації: наукова та навчальна література, періодичні видання, матеріали, опубліковані в мережі Інтернет, наукові статті, що стосуються стану світового та українського ринку кави; методи брендингу у сфері громадського харчування. Методологія дослідження, за якою проводилася ідентифікаційна робота: теоретико-методологічну основу дослідження склали загальні положення корпоративного маркетингу та економіки, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених з корпоративної маркетингової діяльності у сфері громадського харчування. У роботі використовувалися наступні методи дослідження: метод критичного аналізу та узагальнення наукового досвіду – інструмент для уточнення понять; системний підхід – для аналізу основних тенденцій ринку кави та аналізу маркетингового середовища бізнесу (SPACE-аналіз, PEST), SWOT-аналіз, порівняльний метод – використовується для оцінки фінансового стану підприємства, метод імітаційного моделювання – використовується для перевірки маркетингової діяльності та оцінки її ефективності. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути корисні для компаній, які прагнуть розвиватися в офлайн\онлайн-середовищі та бути конкурентоспроможними. Творчий доробок. У роботі використано 20 постерів, які були створені під час навчання. Вони вміщені у додатку Б. Структура роботи: Робота складається з трьох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатків, основний текст – 44 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано – 42 джерела.
EN : The full-scale war in Ukraine has forced the whole world to reconsider its previous life and start living and thinking in completely different conditions. Ukrainians were not ready for this, so we did not avoid challenges and shocks. Self-isolation and quarantine requirements, social distancing and bans on large gatherings and communication led to a crisis in many industries, which began to recover quickly. However, the ongoing hostilities, occupation and deliberate shelling of civilian infrastructure have slowed these processes down again, although it should be noted in general: Ukraine is alive and fighting on all fronts, including in the business sector. At the beginning, the crisis had a particularly severe impact on restaurants and coffee shops, whose operations were threatened with total destruction. However, the competent restructuring of the regional coffee shop market positioning strategies in the context of the pandemic allowed most of the representatives of this segment to survive, continue to operate and reach a profitable level. The current state of the war also indicates that regional businesses are gradually promoting their activities, overcoming the crisis and continuing to fight for customers. It is especially important to study the possibility of communication in a pandemic and war, as competent communication in crisis situations allows you to retain customers and save your business from bankruptcy. Given the lack of experience and in-depth analytical research on the state of the coffee shop segment in a pandemic and war in a short period of time, we consider our work to be very relevant and necessary. The practical analysis of the use of modern communication strategies for promoting coffee shops in Zaporizhzhia using advertising and SMM tools, carried out in this study, is an attempt to personally understand the problem and suggest ways to solve it.
Description: Ністор І. О. Сучасні комунікаційні стратегії просування запорізьких кав’ярень «Булка» та «Coffeelab» за допомогою інструментів реклами та SMM : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 44 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12620
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nistor 2023.docРобота бакалавра5.65 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.