Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12625
Title: Організація PR-проєктів силами сучасної PR-агенції
Authors: Першакова, Анна Юріївна
Keywords: public relations
PR-agency
зв'язки з громадськістю
PR-агентство
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми. Необхідність вивчення та аналізу сфери PR як механізму впливу на поведінку споживачів зумовлена різними зовнішніми та внутрішніми чинниками: дія інструментів PR полягає у стимулюванні поведінки споживачів через просування репутації людини, організацій чи продукту, які діють на сучасному діловому ринку, та використання їхніх методів. PR–агенції обслуговують ділову, політичну та соціальну сфери в різних напрямках: від консультування керівників щодо заяв для преси, радіо і телебачення до розробки PR–кампаній у таких незадіяних сферах, як зв'язки з громадськістю, адміністрування, маркетинг і кризовий менеджмент, створення і підтримка простору для спілкування між людьми. Сфера PR постійно змінюється та розвивається, обливе місце в її структурі займає організація та проведення PR–проєктів. Це одночасно і PR–діяльність на більш складному та глибокому рівні, і діяльність, що базується на використанні творчого та креативного підходу. Мета роботи проаналізувати особливості організації PR–проєктів силами сучасної PR–агенції. Завданнями роботи є: – проаналізувати поняття «паблік рилейшнз» як сфери професійної діяльності; –розглянути сучасний процес реалізації проєктів PR–агенціями; –визначити функції сучасних PR–агенцій в реалізації PR–проєктів; – схарактеризувати PR–заходи як основний вид діяльності PR–агенції; – дослідити реалізацію PR–проєктів силами сучасних PR–агенцій; – проаналізувати зміни у PR–галузі у зв'язку з введенням воєнного стану в Україні; –визначити шляхи просування українських брендів в воєнних умовах Об’єктом дослідження є діяльність PR–агенції в контексті реалізації PR–проєктів під час воєнного стану. Предметом дослідження є PR–проєкти провідної PR–агенції «Mainstream», що реалізовані під час воєнного стану. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців як Березенко В.В. з аналізом інформаційної діяльністі бізнесових, політичних та державних структур в контексті налагодження зв’язків з громадськістю [2], Зацерківна М.О з тлумаченням основних понять та етапів становлення PR у сфері вищої освіти [7], Мазур В.С. з дослідженням ефективного інструменту сучасного управління PR [8], Мойсеєв В.А. [9], Котлер Ф. [10], Панченко О.В[20], Смірнова К.В[25], Солдатенко І.О.[26], Теребус О.Л. [28]. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація результатів дослідження: Першакова А.Ю. PR–агенції як суб’єкт комунікаційної діяльності в Україні.Матеріали ІІІ Міжнародної науково–практичної онлайн–конференції «Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики, тренди освіти і професійної діяльності» 19 травня 2023 року. Ірпінь: державний податковий університет. 2023 [Додаток В]. Творчий доробок. У 2020 році мною були розроблені рекламні проєкти для абітурієнтів в межах дисципліни «Теорія PR». В тому ж році я спробувала себе в ролі контент–менеджера для «Запорізького обласного центру служби переливання крові» та створила для них низьку проєктів. Також, у 2020 році я була волонером на Арт–форумі на виставці «Край» та мною були зроблені рекламні публікації і постери для них. У 2021 році також була в ролі волонтера та продавала книжки і підготувала контент для «Art Forum 2021». В межах практики 2022 року для компанії «Cyber Media Track» зробила два рекламних проєкта та провела аналіз стратегії просування компанії на ринку. Крім того, за період навчання за спеціальністю мною було розроблено та створено низку рекламних і контент–проєктів за різними дисциплінами та за результатами проходження практичних стажувань у межах університету. Вони вміщені у додатках. Структура роботи: кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків та 3–х додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 78 сторінок. Список використаних джерел налічує 38 позицій (вміщених на 4 сторінках).
EN : The diploma work is dedicated to researching the concept of "Public relations", the analysis of PR projects by modern PR agencies, and the study of how the war affected brands The aim of the work is to analyze the peculiarities of the organization of PR projects by the forces of a modern PR agency. The objectives of the study are: – analyze the concept of "public relations" as a field of professional activity; – consider the modern process of project implementation by PR agencies; – determine the functions of modern PR agencies in the implementation of PR projects; – characterize PR events as the main activity of a PR agency; – investigate the implementation of PR projects by modern PR agencies; – analyze changes in the PR industry in connection with the introduction of martial law in Ukraine; –determine ways of promoting Ukrainian brands in wartime conditions Research materials can be used for further scientific developments, teaching of academic disciplines related to the relevant subject, when writing course and diploma theses by students of the Faculty of Journalism.
Description: Першакова А. Ю. Організація PR-проєктів силами сучасної PR-агенції : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12625
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pershakova 2023.pdfРобота бакалавра3.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.