Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСегейда, Олександра Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-07-05T12:01:10Z-
dc.date.available2023-07-05T12:01:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12642-
dc.descriptionСегейда О. О. Креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 38 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета роботи: дослідити креативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 році, визначити їх ефективність. Завдання: 1) проаналізувати актуальні тенденції у креативних комунікаціях України; 2) дослідити ефективність креативів рекламних агенцій у 2022 р.; 3) порівняти рекламну діяльність агенцій у 2019-2021 рр та у 2022- 2023рр.; 4) схарактеризувати кейси рекламних агенцій лідерів ринку за 2022 рік та їх ефективність. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як: Т. Аверіна [1], Н. Бутенко [2], А. Дейян [21], Н. Санакоєва [27], І.Стащук [28]. У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час аналізу етичного аспекту рекламних кейсів); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Об’єкт дослідження: креативні кейси лідерів рекламної сфери України за 2022 рік. Предмет дослідження: особливості креативних стратегій українських рекламних агенцій. Наукова новизна роботи полягає в аналізі актуального стану рекламної індустрії в Україні у 2022 році, зокрема, щодо рівня конкуренції між рекламними агенціями, їхніх особливостей. Вивчення та аналіз креативних стратегій, які використовуються українськими рекламними агенціями у 2022 році. Практичне значення роботи. Матеріали дослідження можна використовувати при написанні курсових та дипломних робіт, а також при викладанні дисциплін пов'язаних з цією темою. Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг основної роботи – 38 сторінок. Список використаних джерел включає 30 найменувань (викладено на 2 сторінках).uk
dc.description.abstractEN : The diploma work is devoted to the study of creative communications of Ukrainian advertising agencies in 2022. In the modern world, creative communications are becoming increasingly popular means of communication for effective communication with the target audience, and advertising agencies, in turn, are constantly looking for new creative solutions. The purpose of this paper is to study the creative communications of Ukrainian advertising agencies in 2022 and determine their effectiveness. This goal involves solving the following tasks: to analyze the activities of Ukrainian advertising agencies in synchronic and diachronic aspects; to compare the advertising activities of agencies during and before the war; to characterize the cases of agencies in 2022; to determine the effectiveness of creatives. The study identified the key success factors of of creative communications: the creation of an original idea, a carefully developed concept, a deep understanding of the target audience, and creative execution of the plan. Using the analysis of advertising campaigns, strategies and ideas, the effectiveness of the cases of Ukrainian agencies Saatchi & Saatchi Ukraine, Postmen, banda.agency was evaluated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсreative communicationsuk
dc.subjectadvertising agenciesuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectcreativeuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectaudienceuk
dc.subjecteffectivenessuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjecttriggeruk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectemotionuk
dc.subjectкреативні комунікаціїuk
dc.subjectрекламні агентстваuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectкреативuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectаудиторіяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectтригерuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectемоціяuk
dc.titleКреативні комунікації українських рекламних агенцій у 2022 роціuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Seheida 2023.docxРобота бакалавра35.28 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.