Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12644
Title: Відеоблог як засіб сучасної рекламної комунікації
Authors: Смотрицька, Олександра Олександрівна
Keywords: відеоблогінг
блогінг
рекламно-комунікаційний простір
рекламно-комунікаційна діяльність
реклама
video blogging
blogging
advertising and communication space
advertising and communication activities
advertising
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Мета роботи – дослідити відеоблог як сучасний інструмент комунікації у рекламній сфері. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань:  проаналізувати теоретичне підґрунтя блогінгу та влогінгу у міжнародному та вітчизняному наукових дискурсах;  розглянути відеоблогінг як один із теперішніх проявів комунікації у рекламній галузі;  проаналізувати використання формату відеоблогу як форми сучасної рекламної комунікації на прикладі вітчизняного влогу Олексія Дурнєва. Об’єктом дослідження є YouTube блог Олексія Дурнєва. Предметом дослідження є відеоблогінг як закономірний етап у розвитку рекламної комунікації. Апробація роботи. Санакоєва Н., Смотрицька О. Відеоблог як актуальне явище рекламної комунікації. ХVI університетська науково-практична конференція студентів, аспірантів, докторнтів і молодих учених «Молода наука-2023» 17-22 квітня 2023 року (Додаток А). Творчий доробок. Під час навчання основу практичної діяльності складав SMM напрямок. Так, основними проєктами стали повноцінне ведення сторінок в Instagram: 1) NEWBORN (https://www.instagram.com/newborn_zp/) 2) Еmotion Вeauty (https://www.instagram.com/emotion.beauty.zp/) (Додаток Б). За час роботи над проєктами вдалося ознайомитися з базовими елементами роботи у цій галузі, а також опанувати практичні навички. Результатом стали повноцінне функціонування сторінок з виконанням основної задачі поточного бізнесу – створення бренду та залучення нових клієнтів. Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг основної роботи – 38 сторінок. Список використаних джерел включає 63 найменування (викладених на 6 сторінках).
EN : The purpose of the work is to investigate the video blog as a modern communication tool in the advertising field. The set goal involves solving the following tasks:  to analyze the theoretical basis of blogging and vlogging in international and domestic scientific discourses;  consider video blogging as one of the current manifestations of communication in the advertising industry;  to analyze the use of the video blog format as a form of modern advertising communication on the example of the domestic vlog of Oleksiy Durnev. The object of the study is Oleksiy Durnev's YouTube blog. The subject of the study is video blogging as a natural stage in the development of advertising communication. Approbation of work. Sanakoeva N., Smotrytska O. Video blog as an actual phenomenon of advertising communication. XVI university scientific and practical conference of students, postgraduates, doctoral students and young scientists "Young science-2023" on April 17-22, 2023 (Appendix A). Creative contribution. During training, the basis of practical activities was the SMM direction. So, the main projects became the full management of Instagram pages: 1) NEWBORN (https://www.instagram.com/newborn_zp/) 2) Emotion Beauty (https://www.instagram.com/emotion.beauty.zp/) (Appendix B). While working on projects, it was possible to get acquainted with the basic elements of work in this field, as well as to acquire practical skills. The result was the full functioning of the pages with the fulfillment of the main task of the current business - creating a brand and attracting new customers. Structure of work. The thesis consists of an introduction, two chapters, conclusions, a list of used sources and appendices. The volume of the main work is 38 pages. The list of used sources includes 63 names (outlined on 6 pages).
Description: Смотрицька О. О. Відеоблог як засіб сучасної рекламної комунікації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 38 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12644
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smotrytska 2023.docxРобота бакалавра15.61 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.