Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12645
Title: Чат-боти як маркетинговий інструмент для соціальних мереж
Authors: Тесленко, Крістіна Юріївна
Keywords: chatbot
automation
development
communication
marketing
voice for the brand
business process management
чатбот
автоматизація
розробка
комунікація
маркетинг
голос для бренду
управління бізнес-процесами
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми дипломної роботи полягає в потенціалі, який чат-боти мають для підвищення ефективності маркетингових стратегій на соціальних мережах та покрашення взаємодії зі споживачами. Об’єкт дослідження: використання чат-ботів як маркетингового інструменту для соціальних мереж. Предмет дослідження: особливості чат-ботів маркетингової компанії «Evolution» на ринку України, методи та засоби розробки унікальних чат-ботів. Метою дослідження є вивчення та дослідження користі чат-ботів в маркетингу та соціальних мережах. Дослідження дозволить виявити їхні переваги та недоліки, а також визначити, як саме чат-боти можуть допомогти у просуванні брендів. Основними завданнями є вивчення актуальності та ефективності використання чат-ботів для розвитку брендів різних сфер, зокрема аналізування дієвості чат-ботів компанії «Evolution». Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували розвиток та специфіку використання чат-ботів в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: О. Кухарська, І. Мудра, Е. Нагорний, C. Троянов, В. Шишкіна, J. Davis та інші. Наукова новизна дослідження базується на комплексному аналізі ролі чат-ботів у сфері маркетингу, ретельному визначенні їх особливостей та вагомості. Окрім того, дослідження спрямоване на виявлення оптимальних методів застосування та розробки чат-ботів. Практичне значення одержаних результатів: результати дослідження будуть корисні для маркетологів, бізнесменів та всіх зацікавлених у використанні чат-ботів для покращення комунікації зі споживачами. Апробація роботи: Тесленко К.Ю. Чат-боти як маркетинговий інструмент для соціальних мереж. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2023». Запорізький національний університет. Запоріжжя: ЗНУ, 2023. Творчий доробок: у роботі використано 15 постерів, які були створені під час навчання, 1 логотип для Instagram магазину та 10 чат-ботів, розроблених під час праці в маркетинговій компанії «Evolution». Вони вміщені у додатку А. Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 2 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 60 сторінок. Список використаних джерел налічує 19 позицій (вміщений на 2 сторінках). Творчий доробок. У роботі використано 19 постерів, 3 логотипа, які були створені під час навчання та проходження практики та 10 чат-ботів, які були розроблені під часи роботи в маркетинговій компанії «Evolution». Вони вміщені у додатку А.
EN : Modern dynamic and competitive business environment requires businesses to have effective marketing tools to attract and retain customers. One of the most promising tools used for communication with consumers in social media is chatbots. Chatbots are software agents capable of automatically interacting with users through text/audio/video messages. They gather information about customers, their needs, and previous orders, enabling marketers and business analysts to analyze this data and use it to improve marketing and sales strategies. Currently, the popularity of chatbots in Ukraine is growing. People are gradually moving away from the stereotype that chatbots are just robots incapable of building unique and engaging communication, and only able to send a lot of advertising messages. On my opinion, creating purely advertising chatbots is no longer a relevant solution that will bring development to a brand. On the contrary, based on my own experience, it has been proven that chatbots are closely related to marketing. This connection helps build quality and unique communication with bot consumers. Quality communication is achieved through understanding project strategies, its main goal, and the desired outcome. It is important to understand the purpose of developing a chatbot, the goal it has, and the benefit it can provide to the consumer. It is through the use of marketing that the desired goal can be achieved. This thesis is dedicated to studying the use of chatbots as a marketing tool for social media, based on the analysis of the effectiveness of chatbots of the company "Evolution." The Ukrainian marketing agency "Evolution" provides marketing services for brands in Ukraine and worldwide. Among the company's main services are social media management (SMM), design, copywriting, CEO promotion, targeted advertising, personal branding, and chatbot development. The thesis analyzes the current state of chatbot usage in marketing and investigates their impact on the effectiveness of consumer communication. In addition, using examples of chatbots from the "Evolution" agency, important aspects of chatbot development and implementation are discussed, including architecture, development services, adaptation to brand and consumer specifics, as well as the importance of using a unique brand voice. An important aspect of the work is the analysis of successful examples of chatbot usage in marketing campaigns on the Ukrainian market that have provided positive results for brands. The thesis will cover the main aspects of chatbot usage in marketing and social media, as well as strategies for effective chatbot utilization in the marketing campaign of "Evolution." The main goal of the research is to explore the possibilities, advantages, and challenges associated with the implementation of chatbots in marketing strategies of brands on social media.
Description: Тесленко К. Ю. Чат-боти як маркетинговий інструмент для соціальних мереж : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12645
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teslenko 2023.docРобота бакалавра4.07 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.