Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12647
Title: Організація виставок як складова частина PR-діяльності компанії
Authors: Шаповалова, Анастасія Андріївна
Keywords: exhibition
target audience
image
customer loyalty
offline and online exhibitions
виставка
цільова аудиторія
імідж
лояльність клієнтів
офлайн та онлайн виставки
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: виставка як вид соціально-комунікаційної діяльності в сфері паблік рилейшнз. Предмет дослідження: організаційна складова виставок як частини PR-діяльності сучасного підприємства. Мета роботи: дослідити організаційні засади виставок як складової частини PR-діяльності. Завдання дослідження: 1) окреслити соціально-комунікаційне значення виставок у контексті PR-діяльності; 2) проаналізувати тенденції розвитку виставкової діяльності; 3) визначити завдання виставки як інструменту впливу на цільову аудиторію в контексті роботи по зв’язках з громадськістю. Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як М. Аршевська з дослідженням оцінки ефективності виставкової діяльності [1], О. Баклан з визначенням сучасних критеріїв ефективності поліпшення якості менеджменту виставкової діяльності [2], О. Боднарчук з висвітленням сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в Україні [3], О. Захаренко-Селезньова з аналізом виставкової діяльності як інструменту впливу на формування групи лояльних клієнтів [11], Н. Крахмальова та І. Гончаренко з вивченням адаптації зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств [16] та ін. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Апробація роботи: 1. Шаповалова А. Технології паблік рилейшнз в межах виставкової діяльності. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики, тренди освіти і професійної діяльності» 19 травня 2023 року. Ірпінь: державний податковий університет. 2023. С. 132-113. Творчий доробок: у роботі репрезентовано п’ять PR-проєктів та PR-кампаній для різних сфер: екологічної, соціальної, іміджевої. Це такі проєкти, як «Просування мультиплікації інструментами реклами і PR», «Професійний імідж уявного стиліста», «Запоріжжя. Творчі. PR-захід», «Україна від А до Я», «Go green - environmental PR-agency». Структура: кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків та 6 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 54 сторінки. Список використаних джерел налічує 37 позицій (вміщений на 4 сторінках). 
EN : The diploma work is dedicated to researching organization of exhibitions as a part of PR activities. Exhibition is one of the central types of PR activity, and it is a tool for implementing the social and communication policy of modern enterprises. The aim of the work is to investigate the organizational principles of exhibitions as a component of PR activities. The objectives of the study are: 1) to outline the social and communicative significance of exhibitions in the context of PR activities; 2) to analyze trends in the development of exhibition activities; 3) to determine the task of the exhibition as a tool of influence on the target audience in the context of public relations work. Research materials can be used for further scientific developments, teaching of academic disciplines related to the relevant subject, when writing course and diploma theses by students of the Faculty of Journalism.
Description: Шаповалова А. А. Організація виставок як складова частина PR-діяльності компанії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12647
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shapovalova 2023.docxРобота бакалавра3.68 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.