Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12659
Title: Дизайн рекламної продукції як засіб її комунікативної стратегії
Authors: Ларʼєва, Анастасія Дмитрівна
Keywords: рекламна продукція
дизайн рекламної продукції
ефективність
комунікативна стратегія
рекламний текст
рекламна кампанія
принципи дизайну
сучасні тренди
advertising products
design of advertising products
effectiveness
communication strategy
advertising text
advertising campaign
design principles
modern trends
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Дизайн рекламної продукції як засіб її комунікативної стратегії»: 48 стор., 8 додатків, 36 джерел. Мета роботи – дослідження та аналіз дизайну рекламної продукції як важливого засобу комунікативної стратегії. У зв’язку із поставленою метою потрібно виконати такі завдання: 1) з’ясувати поняття «концепція реклами» та її основні характеристики; 2) описати види рекламної продукції та принципи її дизайну; 3) окреслити сучасні тренди комунікативної стратегії; 4) охарактеризувати засоби комунікативної стратегії в дизайні рекламної продукції компанії Apple Inc. Об’єкт дослідження – дизайн рекламної продукції компанії Apple Inc. Предмет дослідження – засоби формування комунікативної стратегії в дизайні рекламної продукції компанії Apple Inc. Методи дослідження: аналіз літературних джерел та науково-дослідних робіт з питань рекламної стратегії та дизайну рекламної продукції; вивчення рекламних матеріалів компанії Apple, зокрема рекламних кампаній, відеороликів, друкових оголошень тощо; аналіз даних про продажі продуктів Apple, попит на нові моделі, ринкову частку та інші релевантні показники; статистичний аналіз даних, що отримані з опрацьованих джерел, для встановлення зв'язків та зроблення висновків. Наукова новизна роботи полягає в вивчення комунікативної стратегії та дизайну рекламної продукції компанії Apple Inc. з точки зору сучасних трендів у рекламному дизайні та їх впливу на споживачів. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетингових фахівців, рекламних агентств та виробників, що працюють у сфері рекламного дизайну та комунікаційних стратегій. Вони можуть використовувати отримані знання та висновки для розвитку ефективних комунікаційних стратегій та дизайну рекламних продуктів, зокрема, заснованих на сучасних трендах та практиках, а також для підтримки та розвитку брендів у конкурентному середовищі.
EN : Bachelor's qualification work "Design of advertising products as a means of its communicative strategy": 48 pages, 8 appendices, 36 sources. The purpose of the work is to research and analyze the design of advertising products as an important means of communication strategy. In connection with the set goal, the following tasks must be completed: 1) clarify the concept of "advertising concept" and its main characteristics; 2) describe the types of advertising products and the principles of their design; 3) outline current trends in communication strategy; 4) characterize the means of communication strategy in the design of advertising products of Apple Inc. The object of the study is the design of advertising products of Apple Inc. The subject of the study is the means of forming a communicative strategy in design of advertising products of Apple Inc. Research methods: analysis of literary and research sources works on advertising strategy and design of advertising products; studying Apple's advertising materials, including advertising campaigns, videos, print ads, etc.; analysis of data on sales of Apple products, demand for new models, market share and other relevant indicators; statistical analysis of data obtained from processed sources to establish connections and draw conclusions. The scientific novelty of the work consists in studying the communicative strategy and design of advertising products of Apple Inc. from the point of view of modern trends in advertising design and their impact on consumers. Scope of application. The results of the study can be useful for marketing specialists, advertising agencies and manufacturers working in the field of advertising design and communication strategies. They can use the acquired knowledge and conclusions to develop effective communication strategies and design advertising products, in particular, based on modern trends and practices, as well as to support and develop brands in a competitive environment.
Description: Ларʼєва А. Д. Дизайн рекламної продукції як засіб її комунікативної стратегії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 48 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12659
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларєва А..pdfРобота бакалавра859.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.