Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12660
Title: Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета
Authors: Ленчик, Євгеній Олексійович
Keywords: плакат
оригінал-макет
реклама
продукція
інформація
poster
original layout
advertising
products
information
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра (творчий проєкт) «Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета»: 27 стор., 4 додатки, 20 джерел. Мета роботи – розроблення концепції і створення оригінал-макета плаката. У зв’язку із поставленою метою потрібно виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття «плакат»; 2) описати історію виникнення плаката; 3) окреслити основні види плакатів; 4) розробити оригінал-макети серії плакатів для потреб ЗНУ. Об’єкт дослідження – рекламний плакат. Предмет дослідження – проєктування та створення плаката як рекламно- інформаційного інструмента. Методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, індукція, аналогія, класифікація. Наукова новизна роботи полягає в тому, що плакат є найдавнішою формою рекламно-інформаційних засобів, але завдяки своїй художній виразності, чіткості, лаконічності зображень підвищує свою актуальність та сферу вживання і понині є найпоширеніших і найдоступніших форм зовнішньої реклами. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із спеціальності «Видавнича справа та редагування»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Основи видавничої справи та редагування», «Маркетингові стратегії у видавничій діяльності», «Редакційно-видавничий фах. Дизайн плакату», «Редакційно-видавничий фах. Дизайн-проектування»; у практичній діяльності видавців, менеджерів видавничого бізнесу та рекламодавців.
EN : Bachelor's qualification work (creative project) "Advertising poster: from idea to original layout": 27 pages, 4 appendices, 20 sources. The purpose of the work is to develop a concept and create an original poster layout. In connection with the set goal, the following tasks must be completed: 1) find out the meaning of the concept of "poster"; 2) describe the history of the poster; 3) outline the main types of posters; 4) to develop original layouts of a series of posters for the needs of ZNU. The object of research is an advertising poster. The subject of the research is the design and creation of a poster as an advertising information tool. Research methods: analysis, synthesis, deduction, induction, analogy, classification. The scientific novelty of the work is that the poster is the oldest form advertising and informational means, but due to its artistic expressiveness, clarity, brevity of images, increases its relevance and scope of use and is currently the most common and accessible form of outdoor advertising. Scope of application. The results of the research can be used when writing essays, term papers, diploma theses of students majoring in "Publishing and Editing"; in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the profession", "Fundamentals of publishing and editing", "Marketing strategies in publishing", "Editorial and publishing profession. Poster design", "Editorial and publishing profession. Design-projection"; in the practical activities of publishers, publishing business managers and advertisers.
Description: Ленчик Є. О. Рекламний плакат: від задуму до оригінал-макета : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 27 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12660
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ленчик Є.О..pdfРобота бакалавра1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.