Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12680
Title: Створення та просування фешн-подкастів
Authors: Ульєва, Катерина Максимівна
Keywords: фешн-індустрія
подкаст
мода
інтерв’ю
fashion
podcasting
promotion
fashion industry
brand
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Мета роботи – створити цикл подкастів, як засіб просування фешніндустрії у світі. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) розглянути теоретичні основи поняття «подкаст»; 2) проаналізувати специфіку висвітлення сучасної індустрії мод; 3) розглянути подкастинг як засіб просування фешн-індустрії у світі; 4) створити випуски фешн-подкастів з дотриманням усіх журналістських норм. Об’єкт дослідження – цикл подкастів у жанрі інтерв’ю на тему фешніндустрії. Предмет дослідження – процеси створення фешн-подкастів, вплив подкастів на обізнаність аудиторії в галузі моди та модної індустрії. Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є циклом подкастів в жанрі інтерв’ю із використанням різних прийомів і засобів збору інформації. Цикл подкастів складається із 2 матеріалів хронометражем від 10 до 15 хвилин. Проєкт використовує різноманітні методи збору інформації, такі як інтерв'ю з українками, які є частиною фешн-індустрії як в Україні та і за кордоном, збір та аналіз інформації з відкритих джерел, аналіз статистичних даних. Реалізований проєкт покликаний привернути увагу громадськості до фешн-індустрії, розвіяти стереотипи та показати аудиторії, що в цьому напрямку може розвиватись та працювати кожен. Шляхом презентації реальних історій та долей людей, які з нуля і без зайвої допомоги побудували свою кар’єру пов’язану з фешн-індустрією частково або повністю.
EN : The Bachelors’s paper is devoted to the analysis of the creation and promotion of the fashion podcasts. The object of the work is podcasts devoted to fashion topics The subject of the study is the fashion industry in Ukraine and abroad, as well as the use of podcasting to promote brands and fashion experts, the impact of podcasts on audience awareness, and the analysis of the effectiveness of existing fashion podcasts. The main goal of the work is to create a series of podcasts that will reveal the fashion industry, talk about its representatives and increase the audience's awareness of fashion. This determined the performance of such tasks as: - search and analysis of scientific and methodical literature, which focused on podcasting research and fashion industry promotion; - creating a series of podcasts about the success stories of representatives of the fashion industry; The scientific novelty of the presented study consists in a practical study of the specifics of creating fashion podcasts and their promotion features. Presenting the real stories of people who built their own fashion business or career in the fashion industry from scratch, the project reflects all the specifics of working in the fashion industry in Ukraine and Europe.
Description: Ульєва К. М. Створення та просування фешн-подкастів : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник О. В. Усманова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 37 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12680
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uleva 2023.pdfРобота бакалавра470.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.