Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12727
Title: | Образ телеведучих на ТБ ранкових програмах на прикладі ”Сніданок з 1+1” |
Authors: | Осташко, Анастасія Андріївна |
Keywords: | образ телеведучих ведучі стиль ведення професіоналізм імідж зовнішній вигляд макіяж енергія комунікативність взаємодія з аудиторією ранковий формат image of TV presenters presenters management style professionalism image appearance make-up energy communication interaction with the audience morning format |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Мета роботи – аналіз образу телеведучих на ранкових програмах,
зосереджуючись на прикладі «Сніданок з 1+1», з метою розкриття їх впливу на
сприйняття програми та формування медійного бренду.
Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання:
1. розглянути теоретичні засади та підходи до аналізу образу телеведучих у
ранкових програмах; 2. охарактеризувати вплив та роль телеведучого на визначення
ранкової програми; 3. проаналізувати елементи образу телеведучих у ранковій
програмі «Сніданок з 1+1».
Об’єкт дослідження – образ телеведучих на ранкових програмах.
Предмет дослідження – є телеведучі ранкової програми «Сніданок з 1+1».
Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є
відеоролик ранкової програми «Прокидайся Україно», який створили на основі
аналізу образів телеведучих у ранковій програмі «Сніданок з 1+1» щоб виявити, які
фактори впливають на їхню популярність та успішність, а також які стратегії
використовуються для залучення та утримання аудиторії. Відео поділено на
декілька блоків, а саме складається з матеріалів соціальної спрямованості
хронометражем до 15 хвилин. У сюжеті використовуються засоби художнього
монтажу, інструментарій жанрового монтажу (кліповий монтаж, візуальні та
звукові ефекти, використання деталізації та нестандартного поєднання крупності
кадрів) а також задіяні футажі інших авторів. EN : The purpose of the work is to analyze the image of TV presenters on morning programs, focusing on the example of "Breakfast with 1+1", in order to reveal their influence on the perception of the program and the formation of the media brand. To achieve the goal of the research, we performed the following tasks: 1. consider the theoretical principles and approaches to the analysis of the image of TV presenters in morning programs; 2. characterize the influence and role of the TV presenter on determining the morning program; 3. to analyze the elements of the image of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1". The object of research is the image of TV presenters on morning programs. The subject of the research is the TV presenters of the morning program "Breakfast with 1+1". Formal and substantive characteristics of the project. The creative project is a video of the morning program "Wake Up Ukraine", which was created based on the analysis of the images of TV presenters in the morning program "Breakfast with 1+1" in order to find out what factors affect their popularity and success, as well as what strategies are used to attract and retain the audience . The video is divided into several blocks, namely, it consists of socially oriented materials with a duration of up to 15 minutes. The plot uses the means of artistic montage, the tools of genre montage (clip montage, visual and sound effects, the use of detail and a non-standard combination of frame sizes), as well as the works of other students. |
Description: | Осташко А. А. Образ телеведучих на ТБ ранкових програмах на прикладі ”Сніданок з 1+1” : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Ю. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 36 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12727 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ostaschko 2023.pdf | Робота бакалавра | 398.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.