Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12811
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства на споживчому ринку
Authors: Клочко, Єлизавета Миколаївна
Keywords: система
вдосконалення
підприємство
маркетингова стратегія
systems
recovered
private acceptance
adaptation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра Клочко Є. М., на тему удосконалення систем стратегічного управління на промисловому підприємстві в умовах загострення конкуренції присвячена дослідженню теоретико-методологічних засад стратегічного управління промислового підприємства, характеристиці та аналізу системи стратегічного управління на ПАТ «Запоріжсталь», діагностиці існуючих на цьому підприємстві проблем в сфері стратегічного менеджменту та визначені можливих напрямів удосконалення стратегічного управління на ПАТ «Запоріжсталь» в ринкових умовах.
EN : Qualification of the bachelor's work Klochko Y. M., on the topic of improving the systems of strategic management in the industrial enterprise in the minds of intense competition, it is attributed to the recent theoretical and methodological ambush of the strategic management of the industrial enterprise, characteristics and analysis of the strategic management system at the PAT "Constipation іzhstal", diagnostics of problems in the sphere of strategic management and appointed possible direct improvement of strategic management at PJSC "Zaporizhstal" in the minds of the market.
Description: Клочко Є. М. Формування маркетингової стратегії підприємства на споживчому ринку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Фурсін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 90 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12811
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗМІСТ (2).pdfРобота бакалавра2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.