Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12837
Title: Розробка трекеру з вивчення англійської мови «STEP BY STEP»
Authors: Савка, Максим Іванович
Keywords: дизайн
трекер
прогрес
design
tracker
progres
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 30 джерел. Об’єкт дослідження: друковані видання для фіксування прогресу у навчанні. Предмет дослідження: трекер для вивчення англійської мови. Мета дослідження: проведення теоретичного аналізу аналогів, вивчення відповідної літератури з теми дослідження, аналіз стилю Fluent Design, аналіз аналогічних доробків. В роботі розглянуто поняття стилю Fluent Design, історію розвитку та актуальні концепції. Описано розробку дизайну власного трекеру для вивчення англійської мови.
EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 34 sources. Object of research: printed publications for recording progress in education. Subject of research: tracker for learning English. The purpose of the research: conducting a theoretical analysis of analogues, studying relevant literature on the research topic, analyzing the style of Fluent Design, analyzing similar developments. The concept of Fluent Design style, history of development and current concepts are considered in the work. The development of the design of a personal tracker for learning English is described.
Description: Савка М. І. Розробка трекеру з вивчення англійської мови «STEP BY STEP» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» / наук. керівник Г. В. Брянцева. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12837
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савка диплом.pdfРобота бакалавра2.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.