Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12855
Title: Організація брендінгу фармацевтичної продукції ТОВ «Істок плюс»на нових ринках
Authors: Гуленко, Ольга Олександрівна
Keywords: Міністерство охорони здоров’я
Національна служба здоров’я України
програма медичних гарантій
первинна медична допомога
система охорони здоров’я
Ministry of health
National health service of Ukraine
medical guarantee program
primary medical aid
health care system
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Метою випускної кваліфікаційної роботи магістра є розвиток теоретичних положень та вироблення практичних рекомендацій щодо інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: – узагальнити особливості діяльності закладів охорони здоров’я; – дослідити теоретичні засади інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я; – здійснити моніторинг практичних засад інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я; – оцінити елементи інноваційної діяльності ТОВ «Істок плюс»; – дослідити практику застосування інноваційних технологій в діяльності закладів охорони здоров’я; – обґрунтувати перспективні напрями інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я; – дослідити державно-приватне партнерство як інструмент інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я; – запропонувати шляхи активізації інноваційного розвитку закладів охорони здоров’я.
EN : The purpose of the master's thesis is the development of theoretical provisions and the development of practical recommendations for the innovative development of health care institutions. To achieve the goal, the following tasks must be completed: - to summarize the peculiarities of the activities of health care institutions; – to investigate the theoretical foundations of innovative development of health care institutions; - monitor the practical principles of innovative development of health care institutions; - evaluate the elements of innovative activity of "Istok plus" LLC; – to investigate the practice of using innovative technologies in the activities of health care institutions; - to justify promising directions of innovative development of health care institutions; – to investigate public-private partnership as a tool for innovative development of health care institutions; - to propose ways to activate the innovative development of health care institutions.
Description: Гуленко О. О. Організація брендінгу фармацевтичної продукції ТОВ «Істок плюс» на нових ринках : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. Т. Бікулов. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12855
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуленко_2022.pdfМагістерська робота731.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.