Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12874
Title: Управління якістю обслуговування споживачів у сфері надання послуг на туристичному підприємстві
Authors: Мішакова, Анастасія Дмитрівна
Keywords: якість
обслуговування
туризм
туристична компанія
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Управління якістю обслуговування споживачів у сфері надання послуг на туристичному підприємстві». 85 сторінок, 6 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 27 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що розвиток національної економіки та поява високозабезпечених верств населення України викликали інтерес до підвищення якості туристичних послуг. Крім того, туризм є основною сферою діяльності багатьох країн світу і відіграє важливу роль у формуванні валового внутрішнього продукту, забезпеченні зайнятості населення та активізації балансу зовнішньої торгівлі. Туризм також має великий вплив на розвиток різних ключових секторів економіки та є однією з найприбутковіших галузей у світі. Тому вкрай необхідно прискорити темпи розвитку туристичної галузі нашої країни. На ринку міжнародного туризму якість послуг є найпотужнішою зброєю в конкурентній боротьбі. Якість послуг в кінцевому рахунку сприяє загальній економічній ефективності туристичної галузі Метою кваліфікаційної робити є аналіз процесу управління якістю обслуговування на підприємстві ТОВ «TUI». Об’єктом дослідження є процес організації управління якістю обслуговування споживачів на туристичному підприємстві. Інформаційну базу роботи становлять вітчизняні та закордонні статті, публікації з теми якості обслуговування, підручники, монографії, що описують аспекти управління якістю обслуговування на туристичних підприємствах, статистичні дані підприємства ТОВ «TUI». Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління якістю обслуговування споживачів на туристичному підприємстві. На основі теоретичного матеріалу було досліджено діяльність підприємства «TUI» на туристичному ринку, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проаналізовано аспекти управління якістю обслуговування на підприємстві та надано рекомендації з вдосконалення управління якістю обслуговування на підприємстві ТОВ «TUI».
EN : Qualification work: "Managing the quality of customer service in the field of service provision at a tourist enterprise." 85 pages, 6 tables, 12 figures. The list of links includes 27 names. Actuality of theme. The development of the national economy and the emergence of high-income segments of the population of Ukraine caused interest in improving the quality of tourist services. In addition, tourism is the main field of activity of many countries of the world and plays an important role in the formation of the gross domestic product, ensuring the employment of the population and activating the balance of foreign trade. Tourism also has a great impact on the development of various key sectors of the economy and is one of the most profitable industries in the world. Therefore, it is extremely necessary to speed up the pace of development of the tourism industry in my country. The quality of tourist services is an urgent problem of the development of this branch of the national economy. In the market of international tourism, the quality of services is the most powerful weapon in the competitive struggle. The quality of services ultimately contributes to the overall economic efficiency of the tourism industry The aim of the thesis is to study the features and principles of managing the quality of service to consumers at a tourist enterprise. The object of the thesis is the analysis of the process of managing the quality of service at the enterprise of LLC "TUI". Research information base. The source base of the research was domestic and foreign articles, publications on the topic of service quality, textbooks, monographs describing aspects of service quality management at tourist enterprises, statistical data of the company LLC "TUI". During the performance of the work, the theoretical foundations of managing the quality of customer service at the tourist enterprise were considered. On the basis of theoretical material, the activity of the enterprise "TUI" in the tourist market was studied, the internal and external environment of the enterprise was analyzed, the aspects of service quality management at the enterprise were analyzed, and recommendations were made for improving the management of service quality at the enterprise of LLC "TUI".
Description: Мішакова А. Д. Управління якістю обслуговування споживачів у сфері надання послуг на туристичному підприємстві : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. В. Гудима. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 85 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12874
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mishakova.pdfРобота бакалавра1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.